Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Automatické testování uživatelských rozhraní
Meluzín, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření s názvem ARTBot nám umožňuje simulaci uživatelské interakce. Můžeme ho tak spolu s testovacím nástrojem využít k automatickému testování grafického rozhraní ARTable aplikací. V této práci nalezneme navrh, popis implementace a způsob testování ARTBota.
Podpora vývoje .NET aplikací na operačním systému GNU/Linux
SOCHACKÝ, Josef
Tato bakalářská práce zkoumá podporu a reálnou použitelnost vývojové platformy .NET na operačním systému GNU/Linux. Úvod popisuje samotnou platformu .NET, její vlastnosti a architekturu. Poté následuje popis operačního systému GNU/Linux. Prostor je poté věnován různým implementacím platformy .NET, jejich historii a specifickým vlastnostem. Je zde také zmíněn problém softwarových patentů. Dále je zkoumána rozšířenost .NET platformy na operačním systému GNU/Linux, včetně přehledu několika aplikací postavených na této platformě. Následuje přehled vývojářských nástrojů, jejich vlastností a funkcí včetně jejich srovnání. Další část je věnována jednomu z největších problémů .NET platformy na operačním systému GNU/Linux, a to problému vývoje grafických uživatelských rozhraní. V závěru práce je zdokumentována příprava vývojového prostředí včetně popisu procesu vývoje ukázkové aplikace.
Automatické testování uživatelských rozhraní
Meluzín, Vojtěch ; Materna, Zdeněk (oponent) ; Kapinus, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá řešením problému automatického testování uživatelského prostředí pro systém ARTable, který je tvořen pomocí frameworku ROS. Zvolený problém jsem vyřešil tvorbou rozšíření pro testovací nástroj. Rozšíření s názvem ARTBot nám umožňuje simulaci uživatelské interakce. Můžeme ho tak spolu s testovacím nástrojem využít k automatickému testování grafického rozhraní ARTable aplikací. V této práci nalezneme navrh, popis implementace a způsob testování ARTBota.
Modelem řízená realizace prezentační vrstvy softwarových aplikací
Kryštof, Jan
V nedávné době byla navržena řada způsobů, kterými lze modelovat uživatelská rozhraní a související přidružené aspekty interakce. Modelové artefakty pak lze v některých případech použít i pro následný vývoj, takže jsou využitelné nejenom ve fázi návrhové, ale i ve fázi implementační. Vytvářené modely jsou zaznamenávány v grafické nebo textové notaci, čímž jsou do jisté míry předurčeny i další možnosti jejich využití. Jedním z kritérií pro posouzení vhodnosti modelovací notace je interoperabilita, která je u většiny používaných notací spíše nízká. Optimální stupeň interoperability je dosahován v přístupech, v nichž je notace založena na grafickém jazyku UML. Tyto přístupy ale nedosahují dobré použitelnosti pro implementační fázi, ve které jsou vhodnější přístupy založené na některé textové notaci. Tato práce se zabývá současnými notacemi pro modelování a vývoj uživatelských rozhraní a soustřeďuje se především na vytvoření postupu, který umožňuje využítí grafické notace UML pro vytvoření modelů, které budou užitečné nejenom pro návrh, ale i pro jeho implementaci. Jádro práce spočívá v návrhu interakčního modelu, jehož možnosti dosahují úrovně běžných textových notací, a který lze využít v úlohách generování zdrojového kódu. Interakční model je realizován jako provázaný prezentační model a model úloh a akcí. Charakter prezentačního modelu umožňuje generovat obsahovou hierarchii komponent uživatelského rozhraní a model úloh a akcí lze využít k získávání XML deskriptoru určeného pro dynamické řízení obslužných akcí. Práce se dále, v návaznosti na interakční model, zabývá konstrukcí MB-UIDE prostředí, které je realizováno jako nástavba nad adaptivním UML modelovacím nástrojem. Tento způsob získání MB-UIDE prostředí představuje snadno dostupnou možnost, jak interakční modely zpracovávat a zároveň zachovat prostor pro jejich integraci s modely aplikační a datové vrstvy, aniž by bylo nutné začít používat další software.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.