Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Švasta, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
Uživatelské rozhraní pro ovládání 3D aplikací (ale i 2D aplikací ve 3D)
Švasta, Michael ; Hradiš, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a implementovat program, který je možné ovládat za použití bezdotykového ovládání. Práce obsahuje popis technologie Leap motion a možnosti vývoje pro toto zařízení. Dále je představeno uživatelské rozhraní aplikace a následně jsou detailně popsány jeho jednotlivé části. V poslední sekci práce jsou prezentovány metody testování a zhodnocení výsledků testů.
Bezdotykové ovládání interaktivních výukových aplikací s využitím technologie Leap Motion
SVATEK, Tomáš
Práce pojednává v teoretické části o možnosti využití bezdotykové technologie Leap Motion ve výuce na základní škole pro ovládání interaktivních aplikací se zaměřením na výuku fyziky. Zjišťuje, jakým způsobem je možné ovládat již vytvořené aplikace, které nejsou programovány přímo pro bezdotykovou technologii, ale jsou určeny pro práci s~interaktivní tabulí či klasickou prácí na počítači, a jejich výhody a nevýhody. Zabývá se mimo jiné dostupností aplikací a nabízí souhrn informací o~technologii Leap Motion a možností nahrazení interaktivních tabulí. Součástí práce je i popis technologie a možnosti vývoje vlastních aplikací. Cílem praktické části je pak naprogramovat vlastní výukovou aplikaci, která bude otestována v hodině a součástí bude i výzkum, který zjistí zájem učitelů o tuto technologii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.