Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití gerilového marketingu v praxi mezinárodních firem
Nejedlý, Michal ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hatoň, Luděk (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Využití guerilla marketingu v praxi mezinárodních firem" je s použitím odborné literatury a příkladů z praxe analyzování a nalezení přesné definice guerilla marketingu. Dále pak vytvoření specifického postupu pro používání a zavádění guerilla marketingových kampaní. Toto téma bylo vybráno s ohledem na fakt, že klasické formy komunikační politiky ustupují do pozadí a stále více firem využívá v čím dál větší míře moderní marketingové směry, přičemž jedním z nich je právě guerilla marketing.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.