Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh modernizace železniční stanice Bohuslavice nad Vláří
Štěpán, Jan ; Pur, Kamil (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci železniční stanice Bohuslavice nad Vláří. Rekonstrukce zahrnuje úpravu zhlaví a geometrických parametrů koleje pro navýšení rychlosti v hlavní koleji na nejvyšší možnou hodnotu. Součástí je i obnova železničního svršku a návrh konstrukce pražcového podloží, nového odvodnění a nástupišť. Navržený stav zajišťuje bezpečný přístup pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Návrh optimalizace traťového úseku mezi železničními stanicemi Bylnice - Vlárský Průsmyk
Štěpán, Jan ; Mráz, Martin (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout úpravy geometrických parametrů koleje pro navýšení traťové rychlosti na nejvyšší možnou hodnotu a rekonstrukce železničního svršku mezi stanicemi Bylnice – Vlárský průsmyk. Součástí práce je také návrh konstrukce pražcového podloží, obnova odvodnění a návrh technologie prací. U nezabezpečených přejezdů budou doplněny rozhledové trojúhelníky.
Návrh modernizace železniční stanice Bohuslavice nad Vláří
Štěpán, Jan ; Pur, Kamil (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout modernizaci železniční stanice Bohuslavice nad Vláří. Rekonstrukce zahrnuje úpravu zhlaví a geometrických parametrů koleje pro navýšení rychlosti v hlavní koleji na nejvyšší možnou hodnotu. Součástí je i obnova železničního svršku a návrh konstrukce pražcového podloží, nového odvodnění a nástupišť. Navržený stav zajišťuje bezpečný přístup pro osoby se sníženou schopností pohybu a orientace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.