|
Procedurální generování měst
Hamerník, Pavel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci se zabývám zkoumáním metod pro procedurální generování terénu, měst a interiérů. Nejdříve jsou rozebrány nejčastější techniky procedurálního generování, poté použitelné techniky či algoritmy pro generování terénu a měst. Pomocí těchto metod a technik se snažím vytvořit 3D aplikaci demonstrující generování světa, který obsahuje terén a město. Aplikace v závislosti na počátečním celém číslu dokáže generovat různé městské scény.
|
|
Procedurální generování měst
Hamerník, Pavel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v ní definovány jednotlivé etapy generování města a existující metody sloužící k jejich vytvoření. Dále jsou uvedeny postupy vycházející z použitých metod při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě počátečního náhodného semínka.
|
|
Procedurální generování měst
Hamerník, Pavel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V této práci se zabývám zkoumáním metod pro procedurální generování terénu, měst a interiérů. Nejdříve jsou rozebrány nejčastější techniky procedurálního generování, poté použitelné techniky či algoritmy pro generování terénu a měst. Pomocí těchto metod a technik se snažím vytvořit 3D aplikaci demonstrující generování světa, který obsahuje terén a město. Aplikace v závislosti na počátečním celém číslu dokáže generovat různé městské scény.
|
|
Procedurální generování měst
Hamerník, Pavel ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá procedurálním generováním měst. Jsou v ní definovány jednotlivé etapy generování města a existující metody sloužící k jejich vytvoření. Dále jsou uvedeny postupy vycházející z použitých metod při implementaci systému schopného generovat města. Výsledný generátor je schopen vytvářet města na základě počátečního náhodného semínka.
|