Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generování herního prostředí na základě hudby
Vaněk, Jiří ; Fapšo, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tématem této práce je generování herního prostředí na základě hudby. Zabývám se zde především analýzou hudby. Řeším otázku, jaké informace jsou pro generování hry užitečné a jak je z hudby můžeme získat. Návrh systému pro analýzu hudby, předložený v této práci, vychází z teorie zpracování signálů a statistické klasifikace. Navržená analýza hudby je zaměřená především na detekci rytmu, rozpoznávání hudebních žánrů a segmentaci písně. Druhá část práce se zabývá návrhem hry, která své prostředí generuje na základě dat, získaných při analýze hudby. Implementoval jsem kompletní systém pro analýzu hudby a prototyp hry, na kterém je možné zhodnotit výsledky vytvořené analýzy. Implementaci a dosažené výsledky popisuji v závěru práce.
Generování herního prostředí na základě hudby
Vaněk, Jiří ; Fapšo, Michal (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Tématem této práce je generování herního prostředí na základě hudby. Zabývám se zde především analýzou hudby. Řeším otázku, jaké informace jsou pro generování hry užitečné a jak je z hudby můžeme získat. Návrh systému pro analýzu hudby, předložený v této práci, vychází z teorie zpracování signálů a statistické klasifikace. Navržená analýza hudby je zaměřená především na detekci rytmu, rozpoznávání hudebních žánrů a segmentaci písně. Druhá část práce se zabývá návrhem hry, která své prostředí generuje na základě dat, získaných při analýze hudby. Implementoval jsem kompletní systém pro analýzu hudby a prototyp hry, na kterém je možné zhodnotit výsledky vytvořené analýzy. Implementaci a dosažené výsledky popisuji v závěru práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.