Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y
Květoňová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vacovský, Josef (oponent)
Ústředním tématem bakalářské práce je vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y. V teoretické části jsou nejprve uvedeny a definovány pojmy spojené s marketingem a marketingovou komunikací, která se dále blíže zaměřuje na oblast reklamy. Následně je popsáno spotřební chování a jeho predispozice a nastíněny charakteristické rysy generace X a Y. Cílem praktické části je postihnout směry vnímání aktivit marketingové komunikace u generace X a Y a jejich vliv na spotřební chování obou generací. Rozdíly mezi jednotlivými generacemi jsou zkoumány pomocí sekundárních dat MML-TGI a dotazníkového šetření. Na základě výsledků obou výzkumů jsou popsány rozdíly mezi generacemi a vytvořena doporučení, jak vhodně zacílit marketingovou komunikaci na mladší a starší generaci.
Národně-kulturní porovnání generací X a Y v ČR a vliv na marketingový mix
Hebersteinová, Ilona ; Čejka, Pavel (vedoucí práce) ; Matoušek, David (oponent)
Cílem této práce je poskytnout teoretický přehled výzkumných studií kulturních rozdílů a jejich kritické hodnocení. Kvantitativní výzkum národně kulturního porovnání generací X a Y v ČR bude realizován na základě redukovaného dotazníku použitého při výzkumu European Values Survey v r. 2008. Analýza dat bude zaměřena jak na aktuální výzkum, tak na vytvoření časových řad vybraných proměnných za pomoci výsledků minulých výzkumů European Values Survey. Východiskem pro porovnání chování generace X a generace Y bude národně kulturní model World Values Survey, přičemž výsledky budou aplikovány na marketingový mix. Závěr poskytne přehled a hodnocení jednotlivých generací z hlediska kulturního i z hlediska marketingu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.