Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester
Baláčková, Veronika ; Marsová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Dana (oponent)
BALÁČKOVÁ, Veronika. Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Bakalářská práce na téma Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester se zabývá motivy a důvody všeobecných sester pro další vzdělávání. Věnuje se historii vzdělávání všeobecných sester ve světě a v České republice, mezinárodním kritériím pro kvalifikační přípravu všeobecných sester a jejich pohledem na současný systém vzdělávání. Analyzuje potřebu vzdělávání a motivy k učení, přibližuje také faktory ovlivňující učení. V závěru se věnuje formám celoživotního vzdělávání. V empirické části zkoumá důvody a motivy dalšího vzdělávání všeobecných sester v současnosti a zároveň hodnotí názor všeobecných sester na tuto problematiku. Klíčová slova: všeobecná sestra, vzdělávání, potřeba, motiv, učení, formy celoživotního vzdělávání
Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester
Baláčková, Veronika ; Marsová, Jana (vedoucí práce) ; Svobodová, Dana (oponent)
BALÁČKOVÁ, Veronika. Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester. Bakalářská práce na téma Identifikace vzdělávacích potřeb u všeobecných sester se zabývá motivy a důvody všeobecných sester pro další vzdělávání. Věnuje se historii vzdělávání všeobecných sester ve světě a v České republice, mezinárodním kritériím pro kvalifikační přípravu všeobecných sester a jejich pohledem na současný systém vzdělávání. Analyzuje potřebu vzdělávání a motivy k učení, přibližuje také faktory ovlivňující učení. V závěru se věnuje formám celoživotního vzdělávání. V empirické části zkoumá důvody a motivy dalšího vzdělávání všeobecných sester v současnosti a zároveň hodnotí názor všeobecných sester na tuto problematiku. Klíčová slova: všeobecná sestra, vzdělávání, potřeba, motiv, učení, formy celoživotního vzdělávání

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.