Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávací potřeby pedagogů na 1. stupni ZŠ v distanční výuce
HORÁKOVÁ, Michaela
Tato bakalářská práce se zaměřuje na připravenost pedagogů prvního stupně na distanční výuku. Cílem práce je zmapovat připravenost pedagogů na distanční výuku z jejich pohledu. V teoretické části je práce zaměřená na pojetí klasické i novodobé výuky, na rozdíly mezi různými formami výuky, na distanční výuku ve světě a v České republice, na komunikaci mezi žákem a učitelem. Praktická část práce bude zjišťovat, jak se cítili pedagogové připraveni na distanční výuku, jaké mají zkušenosti a jakou získali podporu.
ADHD z pohledu učitele 1. stupně ZŠ
LUKEŠOVÁ, Andrea
Diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část je zpracována na základě odborné literatury a je zaměřena na problematiku jedné ze specifických poruch chování ADHD (porucha pozornosti s hyperaktivitou). V empirické části je proveden kvantitativní výzkum. Výzkum je proveden formou dotazníkového šetření. Dotazováni jsou učitelé vybraných základních škol Jihočeského kraje. Cílem práce je zjistit, zda a jak jsou učitelé obeznámeni s problematikou ADHD a jakým způsobem případně s žáky s touto specifickou vzdělávací potřebou pracují.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.