Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza zadání na utváření a procvičování fonetické gramotnosti ve vybraných učebních souborech
Limrová, Martina ; Konečný, Jakub (vedoucí práce) ; Rozboudová, Lenka (oponent)
Tato diplomová práce zkoumá prostor, který je ve vybraných učebních souborech věnován práci s jevy zvukové stránky ruského jazyka, a to jak v rovině fonematické, tak i prozodické. Šetření podléhají učební soubory pro výuku ruštiny na druhém stupni ZŠ a SŠ. V teoretické části jsou představeny hlavní zásady didaktiky fonetiky, její cíle i význam pro dnešního žáka. Dále jsou vymezeny přístupy k výuce fonetiky a způsoby, jakými lze fonetiku vyučovat. Nakonec je pozornost věnována i problematice interferenčních jevů. Teoretická část práce poskytuje základ pro praktickou část diplomové práce. V praktické části práce je nejdříve poskytnuta charakteristika zkoumaných učebních souborů, na kterou navazují výsledky obsahové analýzy učebních souborů, přičemž výzkum se soustředí na kvantitu, tedy počet a frekvenci výskytu zadání na utváření fonetické gramotnosti, i na kvalitu daných zadání. Analýze jsou podrobeny učebnice a pracovní sešity zvolených učebních souborů, přičemž metodologicky vychází tato práce z již realizované analýzy vedoucího této diplomové práce. Výsledky analýzy jsou představeny v samotném závěru této části práce a jsou poskytnuty nejprve jednotlivě pro každý učební soubor, následně je představen výsledek porovnání učebních souborů s výsledky původního šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.