Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vertex/Pixel shadery v realtime renderingu
Ligmajer, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá vertex a pixel shadery. Jejich vznikem, jak fungují a jakým programovacím jazykem se dají implementovat. Součástí této práce je i tutoriál, který popisuje teorii a implementaci tří mnou zvolených realtime zobrazovacích technik. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky u každé techniky.
Vertex/Pixel shadery v realtime renderingu
Ligmajer, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá vertex a pixel shadery. Jejich vznikem, jak fungují a jakým programovacím jazykem se dají implementovat. Součástí této práce je i tutoriál, který popisuje teorii a implementaci tří mnou zvolených realtime zobrazovacích technik. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky u každé techniky.
Využití členění nákladů na variabilní a fixní při řízení zisku
Popelka, Martin ; Wagner, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šimeček, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá členěním nákladů na variabilní a fixní a využití tohoto členění při řízení zisku. První část práce je teoretická a charakterizuje náklady variabilní a fixní a zdůvodňuje, proč je toto členění tak důležité. Teoretická část se zabývá též využitím tohoto členění při stanovení bodu zvratu a možnými problémy s jeho určováním v praxi. Poslední oddíl teoretické části se věnuje struktuře nákladů ve výsledovce. Praktická část se zabývá tříděním nákladů na variabilní a fixní a jeho využití v konkrétním podniku, kterým je podnik zabývající se sklářskou výrobu. Nejprve je představen výrobní proces, poté struktura manažerské výsledovky a následně stanovení bodu zvratu v daném podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.