Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Economic and other factors determining the use of club memberships in fitness centers in the Czech Republic in 2015
Staš, Ján ; Barák, Vladimír (vedoucí práce) ; Krebs, Vojtěch (oponent)
Bakalářská práce je nasměrována do odvětví fitness průmyslu ČR, které patří mezi velmi dynamické a potenciální, ale zároveň i velmi přehlížené odvětví národního hospodářství. V této práci jasně poukazuji na nedostatečně rozvinutý, resp. zastaralý systém vedení českých fitness center na bázi jednorázových vstupů, což do značné míry determinuje současný nepřehledný, nedostatečně zmapovaný a nesystematický fitness průmysl v ČR. V teoretické části této práce tak modeluji možné varianty systému vedení fitness center na bázi klubových členství, které by byly reálně aplikovatelné do současných českých podmínek. Zároveň formuluji hlavní ekonomické a další faktory, které podmiňují návštěvníky fitness center ke koupi klubového členství, resp. jejich majitelů a provozovatelů k akceptování a zavedení systému klubového členství v daném fitness centru. V praktické části následně ověřuji, do jaké míry navrženy postupy a kritéria korelují se současnými podmínkami a mentalitou návštěvníků českých fitness center, resp. jejich majitelů a provozovatelů. Výsledkem této práce je tak reálný a do současných českých podmínek aplikovatelný model postupného zavádění klubových fitness členství, který (mj.) vytváří příznivé podmínky pro následnou kooperaci s dalšími odvětvími národního hospodářství ČR či mezinárodními asociacemi sdružujících fitness průmysl na celém světě.
Hodnocení vybrané PR kampaně
Olivová, Linda ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
OLIVOVÁ, Linda, Hodnocení vybrané PR kampaně, bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze, Vedoucí bakalářské práce Ing. Jitka Odehnalová, Ph.D., Praha 2012, 34 s. Bakalářská práce za použití teorie public relations analyzuje a vyhodnocuje PR kampaň události Drum & Walk 2, kterou pořádala společnost H.E.A.T. Program jako PR událost, který měl nabídnout veřejnosti spojení produktu s zážitkem a tím zlepšit celkovou image značky. Cílem práce je analýza použitých PR nástrojů, především media relations, které byly použity před a po události a následně pak zhodnotit jejich dopad na image značky. Sledovanými činiteli budou jak vztahy se zákazníky, tak s obchodními partnery. Jmenovitě půjde o změnu návštěvnosti fitness center, které nabízejí H.E.A.T. Program a změnu poptávky po strojích MaxerRunner, které se využívají právě při tomto cvičení. Práce je rozdělena do tří části. V první, teoretické, jsou popsány základní pojmy z oblasti public relations. Především jde o vztahy s médii, sponzorování a PR události. Jsou zde objasněny metody analýzy dopadu pomocí Pyramidového modelu PR průzkumu. Při analýze je přihlédnuto k Barcelonským pricipům, které zveřejnila Asociací PR Agentur jako doporučení pro měření PR. Druhá, analytická část práce popisuje koncept události Drum & Walk a příslušných prvků komunikačního procesu jako jsou cílové skupiny, cíle, komunikační kanály, sponzoring a organizace události. Dále je zde analýza komunikačního procesu podniku spolu se všemi publikovanými tiskovými zprávami, u kterých je následně provedena analýza z pohledu teorie. Třetí, návrhová část vychází z analytické části a jsou zde popsány dopady PR kampaně na image vztahy se zákazníky a obchodními partnery a image firmy. Dále jsou zde doporučení a poznatky, ke kterým autorku vedlo vypracování této bakalářské práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.