Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix Fitbox Kladno
Šíma, Jiří ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení současného marketingového mixu. Metody: Marketingový mix byl analyzován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování. Výsledky: Podle výsledků šetření jsou zákazníci nejméně spokojeni s prostory šaten a přehledností webových stránek. Naopak nejvíce spokojeni jsou návštěvníci s kvalitou lekcí a přístupem instruktorů. Klíčová slova: marketingový mix, fit box, dotazník, interview

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.