Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Expanded Cinematography
Dimoski, Vladimir ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; GUNARATNA, Vidu (oponent)
The cinematography as an art form stands today at a crossroad. There is a lot of controversy surrounding the definition of the term “cinematography” in the context of films in which traditional (lensed) cinematography was subordinated to virtual techniques, such as “The Matrix”, "Life of Pi" and "Gravity”. The following study will observe the historical development of the camera techniques, as its goal is to verify if the virtual cinematography is a step forward in the evolutionary road of the job of the director of photography. In order to seek for the truest answer, the study will analyze the work of the cinematographers of the above-mentioned feature movies, in terms of their collaboration with the visual effects supervisors and their creative team. The study will try to convey how the DoP’s have used the new skills to help support the dramaturgy of the screenplay.
Black and White Cinematography in the Digital Era
Burgos Barbosa da Silva, Guilherme ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; PECÁK, Josef (oponent)
I want to understand why B&W filmmaking is appearing as an artistic form in contemporary times, and how these films are being made technically. To explore the technology currently being used, I will create a test and examine results of the same scene filmed with RED color, RED bw, ARRI color, ARRI bw and Double X. I plan to analyze raw images for comparign first characteristics, then apply color grading to get final b&w results.
Guerillový štýl natáčania a jeho dopady na prácu zvukára.
Stýblo, Martin ; NĚMEC, Daniel (vedoucí práce) ; SKALL, Vladimír (oponent)
Táto bakalárska práca sa zaoberá zmenami spôsobu práce zvukára v meniacom sa produkčnom prostredí, meniacich sa technológiách a prístupoch vo filmovej tvorbe. Popisuje skúsenosti zvukárov z práce v netradičnom prostredí, je doplnená o technické tipy a riešenia problémov vo všetkých fázach tvorivého procesu - od plánovania až po postprodukciu.
Kameraman a využití software Adobe CC 2015 pro triky, střih a korekce (Adobe After FX, Adobe Premiere Pro, Adobe Speedgrade)
Votýpka, Vojtěch ; WEISER, Antonín (vedoucí práce) ; JÍCHA, Marek (oponent)
Kromě pojednání o softwaru obsahuje práce kapitoly věnující se nízkorozpočotvé kinematografii a související se současnou úlohou absolventa katedry kamery. Obsáhlou kapitolu tvoří budování vlastního pracoviště pro barevní korekce, jako cesty k nezávislosti a kontrole výsledného obrazu.
Problematics of the Long take in Film
Rachatasakul, Kan-anek ; JÍCHA, Marek (vedoucí práce) ; SMUTNÝ, Vladimír (oponent)
I want to examines the Logn Take or sequence shot for its impact on the audience´s reception of a film.
Cesta k širokoúhlé kinematografii
Matoušek, Philip ; SMUTNÝ, Vladimír (vedoucí práce) ; MACÁK, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá vývojem širokoúhlé kinematografie a snaží se popsat hlavní postupy vývoje v rámci dějin kinematografie. Hlavní důraz kladu na čas vzniku kinematografie na konci 19. století a na stanovení normy negativu o šířce 35mm, a potom na čas koncem 20. let, kde se tato norma málem proměnila vnovou normu širokého formátu, a konečně prosazení nové normy širokoúhlé kinematografie v 50. letech.
The Use and Significance of Slow Motion in Film
Waghmare, Sourabh ; FUXJÄGER, Klaus (vedoucí práce) ; WEISER, Antonín (oponent)
I want to write about Slow Motion in film - how it began to be used and how its use has evolved in film, technical considerations for shooting slow-motion and possibly an analysis of scenes that have used slow motion for the impact these scenes made on the viewers.
Porovnání starých a současných snímacích objektivů v kombinaci s digitální kamerou
Jakubec, František ; HOJDA, Petr (vedoucí práce) ; MIKŠ, Antonín (oponent)
Mezi výrazové prostředky kameramana patří mimo jiné práce s objektivy a jejich vlastnostmi. Dnes se mnoho podobných optických efektů řeší postprodukčně. Nicméně právě tento výrazový prvek je zajímavý při kombinaci moderní záznamové technologie a objektivů, které mají různé „nectnosti". Tato práce prozkoumává malou oblast této problematiky. V teoretické části jsou rozebrány základní obecné vlastnosti optických soustav, jejich aberace a měření kvality obrazu. Dále je zde popsána kamera a objektivy, se kterými se prováděly praktické testy. V analytické části je pak provedena analýza nasnímaných testů.
Natáčení při nízkých hladinách osvětlení
Lipský, Tomáš ; ŠEC, Martin (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Jiří (oponent)
V rámci tématu natáčení při nízkých hladinách osvětlení bych chtěl kromě filmového negativu a ostatních k němu se vztahujících již probádaných vlastností a skutečností věnovat pozornost především současným digitálním kamerám využívaných v kinematografii. Dále bych toto téma rozvinul v oblasti problematiky dynamického rozsahu, barevné reprodukce a dalších parametrů, které výrazně ovlivňují práci a vyjadřovací prostředky kameramana v podmínkách s nízkou hladinou osvětlení. Dalším důležitým aspektem jsou v této problematice skutečné parametry a limity současných zobrazovacích systémů (digitální projekce, LCD monitory a televize, OLED, a jiné technologie) a celkového digitálního řetězce, po kterém může teprve dojít ke shlédnutí a porovnání kvalit výsledného obrazu.
Obrazové senzory v kameramanské praxi
Pospíšil, Petr ; MYSLÍK, Jiří (vedoucí práce) ; ŠEC, Martin (oponent)
Souhrn a popis jednotlivých typů digitálních obrazových senzorů, jejich vlastnosti a využití těchto znalostí při práci kameramana.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.