Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití Kinect senzorů pro Motion Capture s programy Source Filmmaker a Blender
VANĚK, Jan
Cílem bakalářské práce bude zpracovat možnosti využití Kinect senzorů pro Mo- cap v programech Source Filmmaker a Blender. Motion Capture je technologie pro zachycení pohybu pomocí snímání senzorů Kinectu a aplikování získaných dat v programech pro práci s 3D grafikou, bude tedy primárně zjišťován a následně popsán přesný postup, jak zpracovat získané údaje z Kinect senzorů v programech Blender a Source Filmmaker. V práci bude dále provedeno porovnání vhodnosti užití této techniky oproti klasické ruční animaci, popsány výhody a nevýhody vy- užití v jednotlivých programech a budou otestovány možnosti kombinace Mo-cap a klasické animace. K tomu bude také nutné provést modifikaci hardwaru Kinectů pro Xbox One, aby bylo možné připojit zařízení k počítači s Windows. Dále bude provedeno porovnání kvality snímání Kinectů určených pro Windows a konzolo- vých Xbox One Kinectů a porovnání kvality snímání jedním a více Kinect senzory. Praktickou část práce budou tvořit vlastní animované sekvence, realizované pomocí Kinectů v kombinaci s ruční animací v Blenderu a tyto sekvence budou použity v Unity pro vytvoření interaktivního snímku, který bude moci uživatel sám ovládat.
Realizace a uplatnění počítačových her v soudobé didaktice
Šlesová, Iveta
Tato diplomová práce se zabývá navržením vhodné metodiky pro tvorbu didaktické počítačové hry, na základě analýzy současného stavu didaktických počítačových her.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.