Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv vzdělávání zaměstnanců na jejich kvalifikaci ve firmě Medin, a.s.
Harvánková, Hana ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zkoumání problamatiky vzdělávání ve firmě Medin, a.s. Teoretická část je věnována teorii marketingového výzkumu, jeho členění, metodám a fázím. Aplikační část dokumentuje realizaci marketingového výzkumu.
Analýza spokojenosti zaměstnanců
Rýparová, Adéla ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Novák, Tomáš (oponent)
Práce se ve své teoretické části zabývá marketingovým výzkumem, jeho jednotlivými fázemi a dělením. Praktická část je zaměřena na výzkum spokojenosti zaměstnanců, který byl proveden s časovým odstupem dvou let, porovnává jednotlivé výsledky a navrhuje doporučení pro další vývoj a postup.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.