Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tříválcový zážehový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro osobní vozidla
Faiman, Jiří ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V úvodní části se tato práce zabývá vyšetřením excentricity klikového mechanismu na jednotlivé veličiny kinematiky a dynamiky klikového mechanismu analytickým výpočtem v programu Matlab. Dále jsou pak porovnány jednotlivé možnosti vyvážení momentů setrvačných sil a navržena jejich konkrétní provedení pro zvolenou hodnotu excentricity. V další části je navržen pomocí analytického výpočtu samotný klikový hřídel. Pro navržený klikový hřídel poté byly vyšetřeny parametry vlastního a vynuceného torzního kmitání. S využitím těchto získaných parametrů byla provedena analýza napjatosti v programu Ansys.
Čtyřválcový zážehový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro osobní vozidla
Mlčoch, Pavel ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prozkoumat potenciál vyosení klikového mechanismu zážehového řadového čtyřválcového motoru z hlediska snížení třecích ztrát v pístní skupině. Je zkoumán vliv excentricity na kinematiku, dynamiku a vyvážení klikového ústrojí. Následně je navrženo konkrétní vyvážení a 3D model klikové hřídele. Hřídel je podrobena výpočtu na únavovou životnost prostřednictvím metody LSA, která zahrnuje vliv vynuceného torzního kmitání a využívá výstupy z MKP softwaru (ANSYS APDL). Práce také obsahuje návrh dvou variant pryžového tlumiče torzních kmitů umístěného na řemenici s následným výběrem vhodnější varianty.
Čtyřválcový řadový vznětový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro užitková vozidla
Ducheček, Martin ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vyhodnocení vlivu excentricity klikového mechanismu na síly působící mezi pístem a vložkou válce pro zadaný klikový mechanismu. Následně je vyšetřen vliv excentricity na vyvážení klikového mechanismu a pro zvolenou hodnotu excentricity provedeno vyvážení. Pro ověření konstrukce byla provedena pevnostní kontrola klikového hřídele se zahrnutím torzních kmitů.
Čtyřválcový řadový vznětový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro užitková vozidla
Ducheček, Martin ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je vyhodnocení vlivu excentricity klikového mechanismu na síly působící mezi pístem a vložkou válce pro zadaný klikový mechanismu. Následně je vyšetřen vliv excentricity na vyvážení klikového mechanismu a pro zvolenou hodnotu excentricity provedeno vyvážení. Pro ověření konstrukce byla provedena pevnostní kontrola klikového hřídele se zahrnutím torzních kmitů.
Čtyřválcový zážehový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro osobní vozidla
Mlčoch, Pavel ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Úkolem diplomové práce je prozkoumat potenciál vyosení klikového mechanismu zážehového řadového čtyřválcového motoru z hlediska snížení třecích ztrát v pístní skupině. Je zkoumán vliv excentricity na kinematiku, dynamiku a vyvážení klikového ústrojí. Následně je navrženo konkrétní vyvážení a 3D model klikové hřídele. Hřídel je podrobena výpočtu na únavovou životnost prostřednictvím metody LSA, která zahrnuje vliv vynuceného torzního kmitání a využívá výstupy z MKP softwaru (ANSYS APDL). Práce také obsahuje návrh dvou variant pryžového tlumiče torzních kmitů umístěného na řemenici s následným výběrem vhodnější varianty.
Tříválcový zážehový motor s excentrickým klikovým mechanismem pro osobní vozidla
Faiman, Jiří ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V úvodní části se tato práce zabývá vyšetřením excentricity klikového mechanismu na jednotlivé veličiny kinematiky a dynamiky klikového mechanismu analytickým výpočtem v programu Matlab. Dále jsou pak porovnány jednotlivé možnosti vyvážení momentů setrvačných sil a navržena jejich konkrétní provedení pro zvolenou hodnotu excentricity. V další části je navržen pomocí analytického výpočtu samotný klikový hřídel. Pro navržený klikový hřídel poté byly vyšetřeny parametry vlastního a vynuceného torzního kmitání. S využitím těchto získaných parametrů byla provedena analýza napjatosti v programu Ansys.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.