Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení výkonnosti podniku podle modelu Start Plus a návrhy na zlepšení
Martincová, Marie ; Štofková, Dita (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí jednoho z modelů hodnocení, konkrétně modelu Start Plus. Na základě tohoto modelu byla provedena analýza společnosti, jejíž výstupem byla identifikace silných stránek společnosti a oblastí pro zlepšení. U vybraných oblastí byly navrženy změny, jejichž přínos pro společnost bude spočívat ve snížení nákladů a zefektivnění procesů.
Hodnocení výkonnosti podniku podle modelu Start Plus a návrhy na zlepšení
Martincová, Marie ; Štofková, Dita (oponent) ; Veselý, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá hodnocením výkonnosti vybrané společnosti pomocí jednoho z modelů hodnocení, konkrétně modelu Start Plus. Na základě tohoto modelu byla provedena analýza společnosti, jejíž výstupem byla identifikace silných stránek společnosti a oblastí pro zlepšení. U vybraných oblastí byly navrženy změny, jejichž přínos pro společnost bude spočívat ve snížení nákladů a zefektivnění procesů.
Možnosti aplikace evaluace v outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivitách
Riemer, Jakub ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Tato práce je primárně zaměřena na problematiku evaluace v oblasti organizačního vzdělávání a možnosti jejího použití specificky u outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Cílem práce je kriticky analyzovat současný stav poznání evaluace ve vzdělávání a na základě zjištěných informací syntetizovat evaluační model, který by mohl být používán pro evaluaci outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy outdoor trénink, teambuilding a evaluace. Poté následují kapitoly, ve kterých jsou představeny a porovnány vybrané, evaluační modely používané v oblasti vzdělávání. Tyto kapitoly tvoří teoretickou základnu celé práce a na jejich základě je dále prezentován modifikovaný evaluační model, umožňující použití specificky pro outdoor-teambuildingové programy. V závěru jsou také doporučení pro další výzkum v oboru. Klíčová slova: evaluace, evaluace vzdělávání, evaluační modely, aplikace evaluace, současné trendy v evaluaci, outdoorový trénink, teambuilding

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.