Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Fusalage and Tail of Competition Model Airplane
Kminiaková, Tatiana ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Janhuba, Luboš (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with empennage and fuselage design of new aircraft for design competition SAE Aero Design East 2020. The introduction is focused on regulations of this competiton and their subsequent analysis. The research part of the thesis takes in consideration possible configurations of the empennage and fuselage and their basic parameters. The most suitable configurations are compared and basic stability and load calculations are done. In the last part structural design is completed.
Návrh ocasních ploch soutěžního modelu letounu
Hub, Pavel ; Šurkala, Martin (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem ocasních ploch pro nový model soutěžního letounu. Úvod práce seznamuje čtenáře se soutěží Air Cargo Challenge 2019 a návrhovou koncepcí letounu. Rešeršní část se zabývá konfiguracemi ocasních ploch, jejich parametry a statistickým rozborem komerčně vyráběných modelů. Nejvhodnější konfigurace jsou pak podrobněji porovnány, přičemž jsou provedeny základní výpočty podélné stability. V poslední části je realizován výpočet zatížení a konstrukční návrh ocasních ploch včetně dimenzování některých nosných prvků.
Konstrukční návrh trupu a ocasních ploch soutěžního modelu letadla
Skála, Adam ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Pejchar, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vylepšením trupu a ocasních ploch již existujícího soutěžního letounu FabricK. Úvod práce seznamuje čtenáře se soutěží Air Cargo Challenge a popisuje letoun FabricK. Následuje rešeršní studie možných řešení ocasních ploch a statistický přehled sériově vyráběných modelů kategorie F3B. Praktická část práce dále popisuje konstrukční návrh ocasních ploch, trupu a hmotnostní rozbor nového modelu. Závěr posuzuje přínosy této práce.
The tail unit desing
Holiš, Michal ; Zablatzký, Jiří (oponent) ; Vaněk, František (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis is created an overview of possible patterns, designs and mechanisms conductive to stability and reduce the physical demands placed on pilot. Introduction is dedicated to accession of terms, that is necessary for further understanding or just occur in text. In thesis are further discussed patterns, where are mentioned its advantages and disadvantages. Next chapters describe types of balance and derating of the rudder. Last two chapters describe internal construction of empennage and its fixation to fuselage.
Fusalage and Tail of Competition Model Airplane
Kminiaková, Tatiana ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Janhuba, Luboš (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis deals with empennage and fuselage design of new aircraft for design competition SAE Aero Design East 2020. The introduction is focused on regulations of this competiton and their subsequent analysis. The research part of the thesis takes in consideration possible configurations of the empennage and fuselage and their basic parameters. The most suitable configurations are compared and basic stability and load calculations are done. In the last part structural design is completed.
Návrh ocasních ploch soutěžního modelu letounu
Hub, Pavel ; Šurkala, Martin (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem ocasních ploch pro nový model soutěžního letounu. Úvod práce seznamuje čtenáře se soutěží Air Cargo Challenge 2019 a návrhovou koncepcí letounu. Rešeršní část se zabývá konfiguracemi ocasních ploch, jejich parametry a statistickým rozborem komerčně vyráběných modelů. Nejvhodnější konfigurace jsou pak podrobněji porovnány, přičemž jsou provedeny základní výpočty podélné stability. V poslední části je realizován výpočet zatížení a konstrukční návrh ocasních ploch včetně dimenzování některých nosných prvků.
Konstrukční návrh trupu a ocasních ploch soutěžního modelu letadla
Skála, Adam ; Hájek, Tomáš (oponent) ; Pejchar, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vylepšením trupu a ocasních ploch již existujícího soutěžního letounu FabricK. Úvod práce seznamuje čtenáře se soutěží Air Cargo Challenge a popisuje letoun FabricK. Následuje rešeršní studie možných řešení ocasních ploch a statistický přehled sériově vyráběných modelů kategorie F3B. Praktická část práce dále popisuje konstrukční návrh ocasních ploch, trupu a hmotnostní rozbor nového modelu. Závěr posuzuje přínosy této práce.
The tail unit desing
Holiš, Michal ; Zablatzký, Jiří (oponent) ; Vaněk, František (vedoucí práce)
In this bachelor’s thesis is created an overview of possible patterns, designs and mechanisms conductive to stability and reduce the physical demands placed on pilot. Introduction is dedicated to accession of terms, that is necessary for further understanding or just occur in text. In thesis are further discussed patterns, where are mentioned its advantages and disadvantages. Next chapters describe types of balance and derating of the rudder. Last two chapters describe internal construction of empennage and its fixation to fuselage.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.