Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Červená královna
Králík, Martin ; Zálešák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Červená královna je šachová figurka z příběhu Alenky v říši divů, která neustále běží, aby se udržela na místě, protože svět kolem ní je pořád v pohybu. Proto je symbolem evoluční teorie, o nutnosti inovace a věčném útěku před konkurenty. Závod červené královny je ztvárněn do podoby miniaturní civilizace, nebo spíše jednoho rostoucího superorganismu, který stále osciluje mezi digitálním a hmotným světem. Hlavní vědomí tohoto uskupení je černý majestátně působící server, který svým výpočetním výkonem a energií zásobuje všechny k němu připojené tiskárny. Ty jsou navržené přímo pro tento účel, jako abstrakce robotického průmyslu, s důrazem na funkčně estetickou formu, v oranžovožluté barvě těžkých pracovních strojů. Nejpodstatnější a zároveň nejpočetnější částí tohoto systému jsou však entity které tiskárny zhmotňují. Jsou vytvořeny podle předobrazu živého tvora z tohoto světa, však generované počítačem na základě jedinečného kódu, jenž je výsledkem výpočtu evoluční rekombinace, kterou zpracovává server v závislosti na reakcích vnějších pozorovatelů na již vytvořené objekty. Smyslem každé entity je tedy upoutat pozornost. Čím více, tím větší má šanci na pokračování svého kódu v budoucích generacích.
Entita
Jindra, Jakub ; Turek, Filip (oponent) ; Hájek, Václav (vedoucí práce)
Informace může vytvářet určité entropické krajiny. Entropická krajina je složená ze zdrojů informace. Zdroj může být informačně přínosný nebo úplně zbytečný. Dobrý zdroj vytváří nízkou entropii, vysoký náboj, a špatný zdroj entropii vysokou s nízkým informačním nábojem. Touto optikou pak můžeme vidět fiktivní krajinu, která se kolem nás nalézá. Entita je její vizualizací, vytváří útesy, tam kde byly roviny, hory zkoncentrované informace a měsíční údolí s nulovou hodnotou.
Červená královna
Králík, Martin ; Zálešák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Červená královna je šachová figurka z příběhu Alenky v říši divů, která neustále běží, aby se udržela na místě, protože svět kolem ní je pořád v pohybu. Proto je symbolem evoluční teorie, o nutnosti inovace a věčném útěku před konkurenty. Závod červené královny je ztvárněn do podoby miniaturní civilizace, nebo spíše jednoho rostoucího superorganismu, který stále osciluje mezi digitálním a hmotným světem. Hlavní vědomí tohoto uskupení je černý majestátně působící server, který svým výpočetním výkonem a energií zásobuje všechny k němu připojené tiskárny. Ty jsou navržené přímo pro tento účel, jako abstrakce robotického průmyslu, s důrazem na funkčně estetickou formu, v oranžovožluté barvě těžkých pracovních strojů. Nejpodstatnější a zároveň nejpočetnější částí tohoto systému jsou však entity které tiskárny zhmotňují. Jsou vytvořeny podle předobrazu živého tvora z tohoto světa, však generované počítačem na základě jedinečného kódu, jenž je výsledkem výpočtu evoluční rekombinace, kterou zpracovává server v závislosti na reakcích vnějších pozorovatelů na již vytvořené objekty. Smyslem každé entity je tedy upoutat pozornost. Čím více, tím větší má šanci na pokračování svého kódu v budoucích generacích.
Entita
Jindra, Jakub ; Turek, Filip (oponent) ; Hájek, Václav (vedoucí práce)
Informace může vytvářet určité entropické krajiny. Entropická krajina je složená ze zdrojů informace. Zdroj může být informačně přínosný nebo úplně zbytečný. Dobrý zdroj vytváří nízkou entropii, vysoký náboj, a špatný zdroj entropii vysokou s nízkým informačním nábojem. Touto optikou pak můžeme vidět fiktivní krajinu, která se kolem nás nalézá. Entita je její vizualizací, vytváří útesy, tam kde byly roviny, hory zkoncentrované informace a měsíční údolí s nulovou hodnotou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.