Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy
Svobodová, Barbora ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum spokojenosti absolventů masérských kurzů v Dexter Academy. Cíle práce: Hlavním cílem této práce je získání hodnocení masérských kurzů a služeb v Dexter Academy od absolventů těchto kurzů. Hodnocení bude dosaženo díky výzkumu spokojenosti zákazníků, který je jedním z hlavních úkolů práce. Dalším hlavním úkolem je poskytnout na základě získaných informací Dexter Academy návrhy vedoucí ke zlepšení masérských kurzů a služeb. Metody: Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě písemného dotazování. Výběrový soubor tvoří absolventi masérských kurzů, kteří byli vybráni na základě dostupnosti v době sběru dat. Výsledky: Vyhodnocení výsledků ukázalo několik nedostatků, které v Dexter Academy jsou. Proto byla navržena opatření pro tyto nedostatky, a pokud budou realizována, mělo by dojít ke zvýšení spokojenosti absolventů. Klíčová slova: vzdělávací služby, sportovní služby, dotazníkové šetření, marketingový mix služeb, masáže
Použití sociálních média pro propagaci vzdělávacích služeb
Kolomatskyi, Artem ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Havlík, Jan (oponent)
Cílem diplomové prácí je analyzovat vliv propagací v socílanich media pro vzdělávací služby. Táto práce pokrývá všichní pojmy a přehledy z literatury příslušné teto temate. Teoretické údáje býlí vyplily z příkladů realizací nástrojů který mohli bych pomoct podpořit státky a služby na lokálním trhu. Praktická část prácí postávena na výzkumu podniků ktery provádí vzdělovací služby v Ukraině a jak investovani v vývoj socialnich media ukázuje zvýšení obratu prodeje. Myslím, že moje práce bude užitečná v porozumění všech klíčových oblastech v marketingu sociálnich média. Cílem tohoto učení je nabídnout cenné vhledy ve vývoji procesů který byl bych užitečný Meat Studies v přitahování nových klientů v vzdělávací služby firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.