Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika distančního vzdělávání na malé vesnické škole z pohledu učitelů
Vokatá, Tereza ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifiky distančního vzdělávání na malé vesnické škole z pohledu učitelů v období školního roku 2020/2021 a nucené uzávěry škol v důsledku celosvětové pandemie Covid 19. V teoretické části práce vychází z dostupné literatury, která se zabývá distanční výukou, a dále ze šetření České školní inspekce. Práce definuje pojmy spojené s distanční výukou, její formy a metody, obsah vzdělávání a jeho proměny při výuce distanční, využití digitálních technologií při distančním vzdělávání, a poukazuje na klady a zápory distanční výuky. Vzhledem k tomu, že výzkum probíhá na malé vesnické škole a je věnován distanční výuce na malé vesnické škole se zaměřením na její specifika, obsahuje práce kapitolu, která je věnována právě malým školám na vesnici. Tato kapitola se věnuje pojmu venkov a vesnice, poukazuje na sociální a kulturní aspekty venkova a vysvětluje pojem malotřídní a venkovská škola. Empirická část je zpracována jako případová studie jedné konkrétní vesnické školy s malým počtem žáků a učitelů. Cílem empirické části bylo zjistit, jak učitelé prožívali období, kdy byly školy nuceny přejít na distanční vzdělávání a výuka probíhala mimo školu v online prostředí. Zda je možné nalézt nějaká specifika, výhody a nevýhody distančního vzdělávání, která vyplývají z velikosti školy...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.