Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika návykových látek na vybraných školách okresu Písek
Topková, Eliška
Bakalářská práce se zabývá užíváním návykových látek u žáků na vybraných středních školách. Hlavními cíli této práce je zjistit zkušenosti dospívajících s legálními a nelegálními drogami a zjistit jakým způsobem byli žáci seznámeni se škodlivostí návykových látek. Práce je rozdělena na dvě hlavní části a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce zaměřena na definování nejčastějších návykových látek, které žáci užívají. Další důležitou součástí této práce je seznámení s preventivními programy, jejich uplatňování na školách a z toho vyplývající informovanost žáků o možných rizicích užívání návykových látek. Metodou teoretické části je studium odborných literárních zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza, syntéza a srovnávání. Praktická část je zaměřena na průzkum, jehož cílem je zmapovat zkušenosti žáků s legálními a nelegálními drogami. Pomocí dat získaných z dotazníků předložených žákům středních škol, budou vyhodnoceny jejich zkušenosti s legálními a nelegálními drogami. Výsledná data budou vyhodnocena jednoduchými statistickými postupy, graficky znázorněna a doplněna o komentář, na základě šetření budou určena doporučení pro praxi.
Problematika experimentování s drogou na základních školách a základních školách praktických
VRBOVÁ, Jana
Užívání drog přináší mnoho komplikací celé společnosti a to nejen v oblasti zdravotní, ale i sociální a ekonomické. Cílem této práce bylo zmapovat a pozorovat teoretické znalosti v oblasti drogové problematiky žáků základních škol a základních škol praktických a zjistit, která skupina je více ohrožena. V řešení problematiky užívání drog považuji za nejdůležitější kvalitní primární prevenci jak v rodinném zázemí, tak v účinných preventivních programech, v kvalitní práci pedagogů a v dostatku mimoškolní činnosti pro naplnění volného času dětí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.