Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení klimatu školní třídy dětmi malotřídních škol v kontextu jejich začlenění do 2. stupně základní školy
VLKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá úrovní klimatu třídy v 5. ročníku na malotřídní škole a následně v 6. ročníku plně organizované základní školy. Přičemž klima porovnáváme u stejných žáků v průběhu dvou školních ročníků. Vzorek se týká třech tříd malotřídních vesnických škol a třech tříd plně organizovaných městských základních škol v okolí Jindřichova Hradce. V praktické části byl použit dotazník MCI, konkrétně jeho aktuální forma. Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaké klima panuje na malotřídní škole, zda účastníci s touto situací dále pracují, a konečně, zda se klima změní s přestupem žáků do plně organizované základní školy.
Sociální klima třídy v málotřídní škole
VESELSKÁ, Lenka
Teoretická část práce osvětluje pojmy jako prostředí, atmosféra a klima třídy. Zabývá se sociálním klimatem a faktory, které ho utvářejí, tzn. učitelem, žákem, rodiči a prostředím školy. Další část teoretické práce je věnována třídě jako sociální skupině a málotřídním školám a jejich zvláštnostem. Dále je uveden přehled vyučovacích metod používaných na 1. stupni ZŠ. Praktická část je zaměřena na výzkum sociálního klimatu tříd na málotřídních školách z pohledu učitelů a žáků. Respondenty se stali žáci čtyř tříd a jejich učitelé. Použitou metodou byl standardizovaný dotazník ?My Class Inventory?, pozorování a rozhovor. Výsledky jsou prezentovány tabulkami a grafy, doplněnými komentářem. V praktické části jsou rovněž zmíněna pozitiva a negativa spojených ročníků v jednu třídu a výukové metody používané na málotřídních školách.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.