Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopady pandemie covid-19 na děti z pohledu dětských krizových center v Jihočeském kraji
VAČKÁŘOVÁ, Hana
Diplomová práce se zaměřuje na dopady pandemie covid-19 na děti, a to z pohledu dětských krizových center v Jihočeském kraji. Práce seznamuje čtenáře s pojmem krize, jejími typy, průběhem, příčinami a možnými důsledky. Dále práce nabízí možnosti pomoci dětským klientům v krizi, a to jak v rovině svépomocné, tak v rovině profesionální pomoci, tedy pomoci metodou krizové intervence. Další část práce umožní vhled do doby pandemie covid-19, nastolených protiepidemických opatření, jejich etickou otázkou a možných dopadů na děti, kterých se vyhlášky a nařízení vlády přímo dotýkala. Snahou a cílem celé práce, je zjistit jaké dopady měla pandemie covid-19 na děti a dospívající, a to prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů se sociálními pracovníky jednotlivých dětských krizových center v Jihočeském kraji.
Dopady pandemie COVIDu-19 na turismus států sdružení ASEAN
Hübschmanová, Lucie
Tato práce se zabývá regionální diferenciací států ASEAN v jejich přístupu k pandemii COVID-19 v kontextu dopadů na turistický sektor během období 2019-2021. Na základě literatury je identifikováno a probíráno celkem sedm dopadů pandemie COVID-19 na turismus. Tyto vybrané dopady jsou blíže specifikovány a rozděleny na čtyři negativní a tři pozitivní dopady. Dále jsou dopady analyzovány pro jednotlivé státy na základě analýzy kvantitativních dat získaných z vybraných databází a kvalitativních dat získaných skrze rešerši regulativů států ASEAN v souvislosti s COVID-19. Jedním z klíčových předpokladů pro určení regionální diferenciace dopadů na turismus je zvolena míra otevřenosti/uzavřenosti státu vůči mezinárodnímu turismu, který hraje v regionu významnou roli. Na základě zvolených metod je vyhodnoceno, že v ASEAN se projevily významněji negativní dopady pandemie COVID-19 na turismus, které silně zasahují ekonomickou a socio-ekonomickou sféru v rámci všech států. Zároveň není objevena žádná významná diferenciace v rámci dopadů na turismus na základě zjištěných přístupů k řešení.
Marketingová strategie ubytovacího zařízení
BERÁNKOVÁ, Tereza
Cílem této diplomové práce je vytvoření zjednodušené marketingové strategie pro vybrané ubytovací zařízení na základě teoretických poznatků, vytvořených analýz a dotazníku spokojenosti hostů. Za ubytovací zařízení byl zvolen rodinný Penzion Na Špičáku, který se nachází v Českém Krumlově. Diplomová práce vysvětluje termíny jako marketing, strategický marketing, marketingová strategie, strategický marketingový proces a další důležité termíny pro dobré pochopení tématu práce. Pro výzkum byly v práci zvoleny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, analýza konkurence, SWOT analýza a krátký dotazník spokojenosti hostů. Kvůli pandemii Covid-19 byla do práce přidána i analýza dopadů této krize na podobná ubytovací zařízení. Na základě výsledků z výzkumu a analýz je v práci nevržena zjednodušená marketingová strategie a opatření, která by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti zvoleného penzionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.