Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zakřivení rámu dveřního křídla
Merkl, Martin ; Málek, Michal (oponent) ; Lošák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zakřivení rámu dveřního křídla určeného pro kolejové vozidlo. Na zakřivený rám se lepí rovné sklo, vlivem elastické deformace po nalepení skla dochází k ohnutí rámu na opačnou stranu. Samotný rám je tedy potřeba předehnout tak, aby vzniklá rezerva pokryla zpětný ohyb skla. Pomocí metody konečných prvků byla provedena analýza současně vyráběných dveří s konstantním poloměrem a ověřena vhodnost zvoleného přístupu k řešenému problému. Návrh zakřivení je poté proveden pro dveře s kombinovaným poloměrem zakřivení (rozdílným v dolní a horní části dveří). Cílem této práce bylo navrhnutí zakřivení dveřního rámu tak, aby po nalepení skla mělo dveřní křídlo požadovaný tvar.
Návrh zakřivení rámu dveřního křídla
Merkl, Martin ; Málek, Michal (oponent) ; Lošák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zakřivení rámu dveřního křídla určeného pro kolejové vozidlo. Na zakřivený rám se lepí rovné sklo, vlivem elastické deformace po nalepení skla dochází k ohnutí rámu na opačnou stranu. Samotný rám je tedy potřeba předehnout tak, aby vzniklá rezerva pokryla zpětný ohyb skla. Pomocí metody konečných prvků byla provedena analýza současně vyráběných dveří s konstantním poloměrem a ověřena vhodnost zvoleného přístupu k řešenému problému. Návrh zakřivení je poté proveden pro dveře s kombinovaným poloměrem zakřivení (rozdílným v dolní a horní části dveří). Cílem této práce bylo navrhnutí zakřivení dveřního rámu tak, aby po nalepení skla mělo dveřní křídlo požadovaný tvar.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.