Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy
Glatzner, David ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy v obci Kunštát na Moravě. Návrh vychází z analýzy potřeb trhu. Průzkum trhu je primárně založen na dotazníkovém šetření zaměřeném na určení velikosti trhu, typu a rozsahu požadovaných služeb. Podnikatelský plán je koncipován pro fyzickou osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění. Součástí práce je finanční zhodnocení návrhu.
Podnikatelský plán pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy
Glatzner, David ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení hotelu a výcvikového střediska pro psy v obci Kunštát na Moravě. Návrh vychází z analýzy potřeb trhu. Průzkum trhu je primárně založen na dotazníkovém šetření zaměřeném na určení velikosti trhu, typu a rozsahu požadovaných služeb. Podnikatelský plán je koncipován pro fyzickou osoby podnikající na základě živnostenského oprávnění. Součástí práce je finanční zhodnocení návrhu.
Podnikatelský plán
Pasevová, Zdeňka ; Smrčka, Luboš (vedoucí práce) ; Schönfeld, Jaroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro nově vznikající společnost, která bude provozovat hotel pro psy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje podstatě, účelu a struktuře podnikatelského plánu. Dílčí části plánu jsou samostatně rozpracovány. Dále je obecně zmapována problematika podnikání společně se specifiky české legislativy, se kterými se podnikatel potýká při volbě právní formy podnikání. v praktické části je zpracován podnikatelský plán fiktivní společnosti Petville, s. r. o., která provozuje hotel pro psy a ostatní malá domácí zvířata. Součástí plánu je představení podnikatelského záměru a společnosti. Dále je provedena analýza trhu, navržena marketingová strategie a také je sestaven finanční plán s výhledem na čtyři roky. Finanční plán je vyhotoven ve třech variantách možného budoucího vývoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.