Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zadávání veřejných zakázek
Káňová, Marcela ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Zadávání veřejných zakázek Tato disertační práce se věnuje vybraným aspektům a institutům zákona o zadávání veřejných zakázek přijatého v roce 2016, které jsou konkrétním projevem jedné z nejzásadnějších koncepčních změn, kterou s sebou zákon, ve srovnání s předchozí právní úpravou, přináší, a to posílení principu autonomie vůle zadavatele v průběhu zadávacího řízení. Autonomie vůle zadavatele, která je v zákoně posílena za cenu jeho větší odpovědnosti, se nejvíce projevuje v podobě institutu směřujícího k odstraňování téměř jakýchkoliv nedostatků v nabídkách uchazečů (viz § 46 ZZVZ), má však své limity. Dále to jsou důvody pro vylučování účastníků zadávacího řízení (viz § 48 ZZVZ), které jsou z většiny definovány jako možnost, nikoliv povinnost, zadavatele. Nová právní úprava současně přináší i zcela nové důvody pro vyloučení - tzv. nezpůsobilost účastníka, která může být založena mimo jiné i důvodným podezřením zadavatele o participaci účastníka zadávacího řízení na zakázané protisoutěžní protisoutěžní dohodě. Tyto nové prvky autonomie zadavatele s sebou samozřejmě přináší své problémy, kterými se tato práce zabývá. Pozornost je věnována i průběhu samotného kontraktačního procesu (viz § 122-124 ZZVZ) a jeho zhodnocení z hlediska souladnosti s úpravou některých institutů v občanském právu....
Zadávání veřejných zakázek
Káňová, Marcela ; Štenglová, Ivanka (vedoucí práce) ; Liška, Petr (oponent) ; Zahradníčková, Marie (oponent)
Zadávání veřejných zakázek Tato disertační práce se věnuje vybraným aspektům a institutům zákona o zadávání veřejných zakázek přijatého v roce 2016, které jsou konkrétním projevem jedné z nejzásadnějších koncepčních změn, kterou s sebou zákon, ve srovnání s předchozí právní úpravou, přináší, a to posílení principu autonomie vůle zadavatele v průběhu zadávacího řízení. Autonomie vůle zadavatele, která je v zákoně posílena za cenu jeho větší odpovědnosti, se nejvíce projevuje v podobě institutu směřujícího k odstraňování téměř jakýchkoliv nedostatků v nabídkách uchazečů (viz § 46 ZZVZ), má však své limity. Dále to jsou důvody pro vylučování účastníků zadávacího řízení (viz § 48 ZZVZ), které jsou z většiny definovány jako možnost, nikoliv povinnost, zadavatele. Nová právní úprava současně přináší i zcela nové důvody pro vyloučení - tzv. nezpůsobilost účastníka, která může být založena mimo jiné i důvodným podezřením zadavatele o participaci účastníka zadávacího řízení na zakázané protisoutěžní protisoutěžní dohodě. Tyto nové prvky autonomie zadavatele s sebou samozřejmě přináší své problémy, kterými se tato práce zabývá. Pozornost je věnována i průběhu samotného kontraktačního procesu (viz § 122-124 ZZVZ) a jeho zhodnocení z hlediska souladnosti s úpravou některých institutů v občanském právu....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.