Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení fair trade na českém trhu
Lipšová, Veronika ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této práce je analyzovat postavení fair trade na českém trhu. V první části představuji hnutí fair trade a jeho principy, hlavní mezinárodní organizace a také některé kritické názory na tento způsob obchodování. Ve třetí části se zaměřuji na dostupnost fair trade produktů v maloobchodu a dále analyzuji dostupnost těchto produktů ve dvou vybraných maloobchodních řetězcích, dm drogerii a Kauflandu. V poslední kapitole se zaměřuji na české spotřebitele a pomocí dotazníkového šetření zjišťuji, jaké je povědomí o fair trade v České republice a kdo je typický zákazník těchto produktů.
Marketingová komunikace značky Fairtrade 2
CVACHOVÁ, Denisa
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci značky Fairtrade v maloobchodní prodejně Dm drogerie markt. Hlavním cílem této práce je analyzovat současné využívání marketingových nástrojů u vybraného obchodníka. V úvodní části práce jsou na základě odborné literatury představeny základní pojmy marketingové komunikace a je vysvětleno organizované sociální hnutí Fair Trade. Výstup praktické části je tvořen představením společnosti Dm drogerie markt, analýzou stavu marketingové komunikace u značky Fairtrade a dotazníkovým šetřením v místě prodeje. Cílem marketingového výzkumu je zjistit, jak návštěvníci maloobchodní prodejny vnímají marketingovou komunikaci společnosti Dm drogerie markt u fairtradových výrobků. Na základě zjištěných výsledků jsou sestaveny nové návrhy a doporučení na zlepšení dosud používaného komunikačního mixu společnosti Dm drogerie markt.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.