Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace a distribuční cesty firmy ROTEX Vysočina s.r.o.
Strohmer, František
Balářská práce se zabývá marketingovou komunikací a distribučními cestami společnosti ROTEX Vysočina s.r.o. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení v oblasti marketingové komunikace a distribučních cest pro vybraný podnik. První část práce obsahuje teoretická východiska sledované problematiky, na která navazuje analytická a dále pak návrhová část práce. Výstupem analýzy je především zjištění současného stavu marketingové komunikace a distribučních cest v podniku. Na základě všech získaných informací byl vytvořen návrh marketingové komunikace a distribučních cest společně s definováním cílových segmentů.
Distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR
Jindrová, Věra ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Kuncová, Martina (oponent)
Cílem této práce je simulovat a také se pokusit predikovat distribuční strategie po otevření severní dálnice v ČR na základě aktuálních dopravních toků a dosavadních trendů. Rychlostní silnice R35 bude po dostavení všech estakád představovat tzv. severní páteřní trasu spojující Čechy a Moravu. S celkovou délkou přes 260 km půjde o nejdelší českou rychlostní silnici. Další atraktivitou této rychlostní komunikace je i propojení čtyř krajských měst a křížení šesti tahů dálniční sítě. Predikce dopravních intenzit bude mít za úkol odhalit v simulačním modelu zjevné i skryté dopravní toky včetně přibližných objemů dopravy. Autorka předpokládá, že dokončení rychlostní silnice R35 mezi Mohelnicí a východními Čechy bude mít strategický význam nejen kvůli odlehčení dálnici D1, ale také kvůli přeměně distribuční strategie v celé ČR včetně nových příležitostí pro výstavbu distribučních center se strategickou polohou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.