Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh cyklostezky v okolí obce Kamenný Újezd.
DOBNEROVÁ, Karla
Hlavním cílem mé diplomové práce bylo vytvoření návrhu konkrétního úseku cyklostezky v okolí obce Kamenný Újezd, která se nachází v Jihočeském kraji, jihozápadně od Českých Budějovic. Cyklostezku jsem navrhla ve dvou alternativách podle platných norem, zákonů a technických podmínek. Výhodnější alternativu z hlediska dopravního, ekonomického, ekologického a estetického jsem dopracovala do stadia dokumentace pro ohlášení výstavby pozemní komunikace dle Vyhlášky 104/1997 Sb. V projektu jsem navrhla směrové řešení, výškové řešení, šířkové uspořádání, konstrukci vozovky, zemní práce, odvodnění, vybavení a dopravní značení. Provedla jsem rozbor majetkoprávních vztahů v trase navržené cyklostezky a analýzu již existujících cyklistických tras v dané lokalitě. Navrhla jsem cyklistickou komunikaci, která je multifunkční, nebude tedy využívaná pouze cyklisty, ale i chodci či in-line bruslaři, popřípadě pro příležitostnou hospodářskou dopravu.
Návrh rekonstrukce a modernizace polní cesty s využitím technologického zařízení pro aplikaci Gloritu.
TÍKOVÁ, Stanislava
Cílem diplomové práce byl návrh polní cesty, která zrekonstruuje a zmodernizuje stávající dopravní spojení mezi zvolenými obcemi Sviny a Borkovice, s využitím technologického zařízení pro aplikaci přípravku Glorit. Navržena byla zpevněná hlavní polní cesta jednopruhová s výhybnami o návrhové kategorii P 4,5/30. Vyhotoveny byly dvě různé varianty studie polní komunikace. Obě varianty trasy začínají v obci Sviny a končí na okraji obce Borkovice, kde se napojují na stávající komunikaci. Po vyhodnocení s vedoucím práce byla zvolena jedna z variant pro dopracování do stádia projektové dokumentace pro stavební povolení. Dokumentace je tvořena samostatnou výkresovou a textovou částí. Při návrhu byl kladen důraz především na dosažení plynulosti trasy s ohledem na vhodné a citlivé začlenění polní cesty do krajiny. Zároveň byla snaha o minimalizaci zemních prací a s tím související finanční náročnosti výstavby. Návrh polní cesty byl vyhotoven v souladu s platnými státními normami (ČSN) a technickými předpisy, které se dané problematiky týkají.
Projektová dokumentace účelové komunikace včetně připojení na silnici III. třídy.
STROPKOVÁ, Jana
Hlavním cílem této diplomové práce je vypracovat ve dvou variantách studii modernizace a rekonstrukce připojení účelové komunikace na pozemní komunikaci III. třídy tak, aby došlo ke zlepšení dopravního řešení sjezdu. Jedna varianta má být řešena na stávajícím místě, pro druhou má být zvoleno jiné vhodnější místo. Cestní síť ze všech liniových zařízení ovlivňuje nejvýrazněji organizaci půdního fondu. Kromě dopravní funkce plní se svými příkopy i funkci protierozní a spolu s doprovodnou zelení dotváří ráz krajiny. Vhodnou inspirací pro návrh zemědělského dopravního systému mohou být staré mapy s původními trasami cest. Na návrhu nového systému cestní sítě se musí podílet jak dopravní specialista, tak i specialista v protierozní ochraně a krajinář. Výchozím podkladem práce je reálná mapa v měřítku 1 : 5000. Zájmová oblast je zobrazena na mapovém listu SMO Trhové Sviny 9-3 a nachází se v k.ú. Mohuřice. Nejprve se vypracuje přehledná situace, ve které se navrhovaná komunikace umístí do terénu. Potom jsem pro obě varianty sestavila přehledný podélný profil. Pro druhou variantu jsem vypracovala i přehledný podélný profil. Při návrhu konstrukce vozovky jsem vycházela z dopravního zatížení a postupovala jsem podle Katalogu vozovek polních cest. Konstrukce vozovky je zobrazena na vzorovém příčném řezu. Při projektování polních cest je kladen důraz na minimalizaci zemních prací, které velmi navyšují rozpočet, proto je nutné co nejvíce kopírovat terén. Dalším důležitým hlediskem je začlenění polní cesty do okolní krajiny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.