Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Arteterapie jako podpůrný nástroj pro žáky střední umělecké školy
ČERNÁ, Magdalena
Tato bakalářská práce seznamuje s možnostmi začlenění arteterapie jako podpůrné metody pro žáky střední umělecké školy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu adolescence, problematikou změn po fyzické a psychické stránce během studia střední školy a nejčastějšími poruchy chování s tímto obdobím spojenými. Také stručně popisuje charakteristické principy arteterapie. Praktická část je založena na autorčině práci s vybranými žáky. Jsou zde popsány kazuistiky jednotlivých respondentů, se kterými autorka spolupracuje během více setkání. Také je zde uvedena charakteristika výtvarného projevu žáka střední umělecké školy. Cílem této bakalářské práce je nastínit možnosti použití arteterapie na středních uměleckých školách a efekty jejího působení na žáky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.