Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání psychosociálního klimatu tříd prvního stupně běžné základní školy a základní školy s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele.
STROUHALOVÁ, Anna
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním psychosociálního klimatu tříd běžných základních škol a základních škol s prvky montessori pedagogiky z pohledu učitele. V teoretické části jsou shrnuty dosavadní poznatky týkající se psychosociálního klimatu třídy a poznatky o pedagogice dle Marie Montessori. Praktická část je tvořena kvalitativním výzkumem, během kterého bylo využito polostruktorovaných rozhovorů s respondentkami působícími na běžných základních školách i respondentkami ze základních škol s prvky montessori pedagogiky. Jejím cílem bylo získat informace o procesu tvorby psychosociálního klimatu na obou těchto typech základních škol. Jako významné se ukázaly rozdíly mezi oběma skupinami respondentek v oblasti determinantů tvorby psychosociálního klimatu, překážek v tvorbě psychosociálního klimatu, výchovném stylu učitelů a využití projektového vyučování.
Diagnostika sociálního klimatu třídy na 1. stupni ZŠ
SUCHNOVÁ, Martina
Práce se zabývá diagnostikou sociálního klimatu školní třídy na prvním stupni základní školy.Teoretická část charakterizuje základní pojmy, které utvářejí sociální klima třídy:funkce školy, prostředí, klima a atmosféra školní třídy, pozitivní školní klima třídy, problémy v klimatu školní třídy a také metodiku šetření. Praktická část obsahuje empirický výzkum, který byl proveden v malotřídní základní škole. K výzkumu byl použit dotazník "My Class Inventory". U žáků byla zkoumána soutěživost, spokojenost,třenice ve třídě, obtížnost učení a soudržnost třídy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.