Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategická hra s inteligentními prvky
Snášel, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout samofungující systém, který na základě teorie her a multiagentních systémů bude schopen dosáhnout svých cílů. Prezentací tohoto systému je strategická bojová tahová hra s grafikou vykreslenou pomocí DirectX9 a implementovaná v jazyce C++. Hlavním cílem bylo navrhnout vhodné prohledávací, plánovací a rozhodovací algoritmy.
Aplikace fuzzy logiky při hodnocení stavu informačních systémů
Kocman, David ; Václavík, Lukáš (oponent) ; Janková, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou aplikace rozhodovacích modelů na proces hodnocení stavu informačního systému. Rozhodovací modely, vyzívající principy fuzzy logiky, budou realizovány v prostředí MS Excel a MathWorks MATLAB. Práce popisuje teoretická východiska společně s rozborem metodik sloužících k hodnocení informačního systému na jejichž základě byly realizovány rozhodující modely, které byli na danou problematiku aplikovány.
Strategická hra s inteligentními prvky
Snášel, Lukáš ; Samek, Jan (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout samofungující systém, který na základě teorie her a multiagentních systémů bude schopen dosáhnout svých cílů. Prezentací tohoto systému je strategická bojová tahová hra s grafikou vykreslenou pomocí DirectX9 a implementovaná v jazyce C++. Hlavním cílem bylo navrhnout vhodné prohledávací, plánovací a rozhodovací algoritmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.