Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální obraz České pošty v letech 2012 - 2017
Radová, Michaela ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením mediálního obrazu České pošty, s. p. (dále jen Česká pošta) ve vybraných celostátních denících v letech 2012-2017. Zkoumání pro lepší pochopení vývoje situace přesahuje až do roku 2018. Cílem práce je především zjistit, zda si pošta držela v médiích stálou pověst, nebo zda byl její mediální obraz postupem času proměnlivý - např. na základě aktuálních událostí, které se v podniku udály. Případně mne bude zajímat, zda je v tomto ohledu patrná nějaká vývojová tendence - ať už vzestupná, nebo naopak sestupná. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části je stručně popsána historie České pošty se zdůrazněním na vývoj od devadesátých let. Následně se věnuji současnému způsobu fungování podniku a to včetně vedení firmy a firemního vývoje od roku 2010. Část textu je poté zaměřena na teoretické vymezení mediálního obrazu a to včetně používaných teorií a následně informace o vybraných zkoumaných periodikách. Jsou jimi známé celostátní deníky Mladá fronta DNES a Právo. Ve druhé praktické části práce je na úvod nejprve vysvětlena konkrétní používaná metodologie. Následně se věnuji zkoumání příspěvků pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Vybrané mediální příspěvky jsem zpracovávala pomocí databáze Newton Media Search, která...
Mediální obraz České pošty v letech 2012 - 2017
Radová, Michaela ; Vlasák, Zbyněk (vedoucí práce) ; Hodboď, Vojtěch (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá popisem a zhodnocením mediálního obrazu České pošty ve vybraných celostátních denících v letech 2012 - 2017. Zkoumání pro lepší pochopení vývoje situace přesahuje až do roku 2018. Cílem práce je především zjistit, zda si pošta držela v médiích stálou pověst, nebo zda byl její mediální obraz postupem času proměnlivý. Případně mne bude zajímat, zda je v tomto ohledu patrná nějaká vývojová nebo naopak sestupná tendence. Práce je rozdělena na dvě základní části. V teoretické části je stručně popsána historie České pošty se zdůrazněním na vývoj od devadesátých let. Následně se věnuji momentální fungování pošty a to včetně vedení firmy a podnikového vývoje od roku 2010. Část textu je poté zaměřena na teoretické vymezení mediálního obrazu a to včetně používaných teorií a informace o vybraných zkoumaných periodikách. Jsou jimi známé celostátní deníky Mladá fronta DNES a Právo. Ve druhé praktické části práce je na úvod nejprve vysvětlena konkrétní používaná metodologie. Následně se věnuji zkoumání příspěvků pomocí kvantitativní a kvalitativní obsahové analýzy. Vybrané mediální příspěvky jsem zpracovávala pomocí databáze Newton Media Search, která obsahuje evidenci článků většiny známých českých periodik. Výstupem práce je poté zhodnocení vybraného materiálu a následné odpovědi...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.