Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Televizní produkce a předškolní dítě
PLCHOVÁ, Marie
Bakalářská práce se zabývá televizní a filmovou produkcí pro předškolní dítě. Práce se skládá z části teoretické a části praktické. Teoretická část se věnuje historii a žánrům televizní a filmové tvorby pro nejmenší diváky, stručně vysvětluje počátky filmu a televize a obsahuje základní informace z filmové a televizní teorie. V praktické části jsou uvedeny záznamy z měsíčního pozorování programové nabídky pořadů pro děti na veřejně dostupných televizních stanicích. Na základě nashromážděných dat bylo realizováno dotazníkové šetření u 30 předškolních dětí ve věku 5 - 7 let a to jak z hlediska sledovanosti, tak z hlediska obliby. Výsledky dotazníkového šetření z obou pohledů jsou podrobeny důkladné analýze. Hlavním cílem práce je zjištění edukačních přínosů a rizikových vlivů u dětmi nejsledovanějších pořadů a zmapování, které pořady děti v předškolním věku nejvíce vyhledávají a co se jim na nich líbí.
Politika, aminace a komiksy
Won, Sang-Eun ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; Mertová, Michaela (oponent)
Korejská kinematografie dostala svou svobodu po vojenském režimu, ale ještě situace souvisí hodně s politickou situaci. Vývoj korejských filmů dobře ukažuje vliv politické taktiky každé korejské vlády. Diky světovému úspěchu korejské kinematografie, korejci uvědomuje, jak se vláda snahá ovladnout filmový průmysl, a znají, jak reagovují na to. Na přiklad, Film 26 let (2012) - nemohlo dotočit film kvůli politickému vyrušování konzervativní vlády. Protože ten film je o pomstě obětí masakru pří demonsturaci pro svobodu v roce 1980. Ten diktátor, který spáchal masakr, ještě žije, a konzervativní vláda je přimo z ty strany, ke které patřil ten diktátor. Ale budoucí diváci podporovali film (jako co-production, produkce sháněla fund od diváků), a teď film je promitan v mnohem kinech. Bohůžel korejský animovaný film je ještě mimo zajem korejců, ikdyž je pořád největší obětí politické taktiky korejské vlády. Každá konzervativní vláda používala korejský komiksy za obětí, když dostavala politickou krizi. Když byl nejaký seriozní zločín mládeže, nebo zločín na dětí a mládeže. Vláda zesilovala cenzuru na komiksy, a pak několik komiksů došlo k trezoru, a autoři nemohl vytvořít své komiksy. To se stalo v roce 1997, a jestě znova zaciná teď v roce 2012. Komiksy jsou důležité na korejskou animaci, protože jako v Japonsku, často korejská animace je produkována podle komiksů.Tak bych chtěla napsát magisteskou práci o te situaci korejské animace, jak fungovala cenzura a moc vlády po vojenském režimu, jaká byla taktika na průmysl animace, a co je nejlepší výřešení na podporu a svobodu korejské animace.
Význam postav v moderní filmové pohádce Oty Hofmana
Pařízková, Tereza ; DUFEK, Jiří (vedoucí práce) ; DUTKA, Edgar (oponent)
V předkládané práci se zabývám anylýzou významu nadpřirozených postav v díle Oty Hofmana. Hofman je zakladatelem moderní filmové pohádky v Československu a jeho práce filmová i literární je známá celosvětově. Mým cílem je jeho svět popsat a kategorizovat v jeho vlastních vývojových fázích a zvratech a ukázat na míru autorství v jeho dílech. Propojením dětské psychologie s chováním a motivací jeho hrdinů chci poukázat na dětský svět viděný očima Oty Hofmana.
Propaganda v korejských animovaných film ech korejské propagandistické filmy 70-90 le t pro děti
Won, Sang-Eun ; KUBÍČEK, Jiří (vedoucí práce) ; MERTOVÁ, Michaela (oponent)
Při armadním režimu v Jižní Koreji od 60 do 90 let, korejská vláda implementovala silné tatiky proti komunismus. Jedno z nich bylo anti-komunistické vzdělání pro děti. Animovaný film byl velmi efektivní metodou na to vzdělání. Pod politikou vlády (eduentertainment) anti-komunistické animované filmy byly produkovany.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.