Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hrušková, Hana
Diplomová práce se zabývá e-mail marketingem a jeho vlivem na chování spotřebitele. E-mailový marketing je jeden z nejpoužívanějších a nejúčinnějších nástrojů přímého marketingu, který funguje na principu zasílání zpráv určitým listům uživatelů s e-mailovou adresou. Diplomová práce se skládá z literárního přehledu a vlastní práce, která obsahuje analýzu e-mailového marketingu na trhu a ve vybraném podniku s pomocí primárních i sekundárních dat. Z provedených analýz jsou v práci identifikované faktory e-mailového marketingu, které ovlivňují chování spotřebitele na trhu B2B vybraného podniku. Na základě těchto faktorů, poznatků a provedených analýz byl sestaven návrh a doporučení e-mailové ko-munikace pro vybraný podnik.
Customer experience
Koperdáková, Zuzana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématikou Customer Experience a pojmů s tímto tématem souvisejících. Obsahově je práce rozdělena do tří částí. V první části jsou vysvětleny obecné pojmy, jako zkušenost nebo loajalita zákazníků. Druhá část je věnována medotologii využívané pro mapování a řízení Customer Experience. Ve třetí části je popsáno využití Customer Experience Managementu v praxi. Konkrétně v rámci Touch Point Analýzy provedené u společnosti GE Money Bank.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.