Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
Návrh online marketingu pro podnik Sladko Brno
Sargisian, Elizaveta
Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro malý podnik Sladko Brno. Některé navrhnuté změny se tykají i offline marketingu firmy. Před samotným návrhem byly provedeny analýzy vnějšího a konkurenčního pro-středí a analýza současného marketingu firmy. Součástí práce je taky provedení kvantitativního výzkumu, cílem kterého je lepší pochopit chovaní spotřebitelů na trhu cukrářské výroby a zjistit, které z marketingových nástrojů mají na spotřebi-tele největší vliv. Shrnutím výsledků výše uvedených analýz a kvantitativního výzkumu je SWOT tabulka, která je hlavním podkladem pro návrh marketingové strategie. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci celého návrhu.
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Vidová, Nikola
Vidová N. Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2019 Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvořená za použití lokálních i internetových marketingových nástrojů. Při tvorbě designu i marketingové propagace se vychází z informací zjištěných z PESTE analýzy a analýzy konkurence, z nichž je vytvořena SWOT analýza a vybrána vhodná marketingová strategie pro podnik. Pro tvorbu strategie a designu byly důležíte i výsledky z vytvořeného dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou vytvořeny návrhy designu na logo, vizitky, propagační leták a webovou stránku společnosti. Stejně jsou z výsledků vytvořeny i návrhy na nosiče digitálního marketingu, kterými jsou sociální sítě Facebook, Instagram a webová stránka společnosti za použití klíčových slov a SEO optimalizace. V závěru práce se nachází kalkulace celkových nákladů na realizaci všech návrhů.
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.