|
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
|
|
Návrh online marketingu pro podnik Sladko Brno
Sargisian, Elizaveta
Bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro malý podnik Sladko Brno. Některé navrhnuté změny se tykají i offline marketingu firmy. Před samotným návrhem byly provedeny analýzy vnějšího a konkurenčního pro-středí a analýza současného marketingu firmy. Součástí práce je taky provedení kvantitativního výzkumu, cílem kterého je lepší pochopit chovaní spotřebitelů na trhu cukrářské výroby a zjistit, které z marketingových nástrojů mají na spotřebi-tele největší vliv. Shrnutím výsledků výše uvedených analýz a kvantitativního výzkumu je SWOT tabulka, která je hlavním podkladem pro návrh marketingové strategie. Na konci práce jsou kalkulovány všechny náklady potřebné na realizaci celého návrhu.
|
|
Návrh marketingovej stratégie a dizajnu pre novovznikajúcu cukrársku výrobu
Vidová, Nikola
Vidová N. Návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova Univerzita v Brně, 2019 Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie a designu pro nově vznikající cukrářskou výrobu Sladký kútik. Marketingová kampaň je vytvořená za použití lokálních i internetových marketingových nástrojů. Při tvorbě designu i marketingové propagace se vychází z informací zjištěných z PESTE analýzy a analýzy konkurence, z nichž je vytvořena SWOT analýza a vybrána vhodná marketingová strategie pro podnik. Pro tvorbu strategie a designu byly důležíte i výsledky z vytvořeného dotazníkového šetření. Ze zjištěných výsledků jsou vytvořeny návrhy designu na logo, vizitky, propagační leták a webovou stránku společnosti. Stejně jsou z výsledků vytvořeny i návrhy na nosiče digitálního marketingu, kterými jsou sociální sítě Facebook, Instagram a webová stránka společnosti za použití klíčových slov a SEO optimalizace. V závěru práce se nachází kalkulace celkových nákladů na realizaci všech návrhů.
|
|
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti výroby a prodeje cukrářských výrobků
Fárková, Marie ; Polášková, Lucie (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
V diplomové práce je zpracován návrh podnikatelského plánu pro založení společnosti zabývající se výrobou a prodejem cukrářských produktů v regionu Rožnovsko. Pro vstup na tento relativně malý, ale vysoce konkurenční trh, je zvolena cesta diferenciace, a to zejména prodejem tradičních a poctivých zákusků ve vlastní tematické cukrárně v centru města. Další plánovanou cestou distribuce je prodej kávy a vybraných výrobků z pojízdného stánku před čtvrtým nejnavštěvovanějším muzeem České republiky. Pro sestavení návrhu podnikatelského plánu jsou využity informace a data z knižních a online zdrojů, stejně jako údaje z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Samotný návrh podnikatelského plánu zahrnuje popis koncepce a plány společnosti, včetně predikce finanční situace budoucího podniku.
|