Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití metod dramatické výchovy v dramaticko-artefiletickém projektu v Montessori školce
KŘÍŽOVÁ, Markéta
Práce se zabývá metodami dramatické výchovy využitelných v mateřské škole. V teoretické části práce popisuje jednotlivé metody dramatické výchovy a jejich cílové kompetence. Dále seznamuje s výtvarným způsobem práce nazývaným artefiletika. Stručně jsou popsány principy Montessori pedagogiky a partnerský způsob komunikace s dětmi "Respektovat a být respektován". V teoretické části je popsaný pohádkový projekt pro mateřské školy O kůzlátkách. V projektu jsou využity metody dramatické a artefiletcké činnosti. Projekt je realizován v Montessori mateřské škole. To odráží komunikační styl ve třídě. Práci zakončuje porovnání kompetencí rozvíjených u dětí pomocí využitých metod dramatické výchovy a artefiletiky s požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.
Možnosti dramatické výchovy ve vzdělávání studentů středních škol
BRABCOVÁ, Lenka
Diplomová práce se soustřeďuje na dramatickou výchovu a její uplatnění na středních školách, především ve výuce českého jazyka a literatury a dějepisu. Popisuje vlastní literárně - dramatický projekt a uvádí výsledky výzkumu mapující současný stav a možnosti dramatické výchovy na středních školách.
Metody osobnostně sociálního rozvoje v předškolním vzdělávání
JAROŠOVÁ, Helena
Bakalářská práce je rozdělena na tři části, teoretickou, praktickou a výzkumnou. Východiskem pro teoretickou část je Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání a metody, které doporučuje jako vhodné pro práci s předškolními dětmi. Zejména jsou to metody tvořivé dramatiky, prožitkového, kooperativního, situačního, spontánního sociálního učení a učení hrou. Praktická část navazuje na část teoretickou zpracovaným integrovaným celkem s popsanými metodami. Obsahuje záměr, plánování, realizaci i evaluaci celku. Metodami výzkumu jsou přímé pozorování a dotazníkové šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.