Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Comparison of selected criteria of flight characteristcs on an airplane simulator
Melich, Peter ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
As of today, we might consider PC technologies as very progressive and advanced. Due to this fact, we have numerous commercial flight simulators available on the market nowadays. However, each flight simulator has it’s own specific characteristics and behaviour and that’s why I’m going to compare selected flight characteristics in the chosen flight simulator on a chosen aircraft type (Cessna 172SP in my case) and it’s comparison with measured data from real-life environment in this thesis. Data comparison will show us how accurately simulator responds to inputs from the user and if the simulation is similar in relation to real conditions.
Výpočet zatížení a konstrukční návrh řízení
Lontras, Martin ; Bartoněk, Jaroslav (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení dvoumístného letounu kategorie CS-23 Le-vel 2. Nejprve jsou provedeny výpočty zatížení jednotlivých řídících ploch s využitím postupu uvedeného ve starším znění předpisu CS-23. Toto zatížení je přes mechanismus řízení přepočteno na řídící prvky v kabině pilotů. Výsledné síly na řídicích prvcích jsou porovnány s požadavkem předpisu a proto, že těmto požadavkům vyhovují není nutná další úprava. I přes to jsou dále navrženy možnosti úpravy řízení pro případ, že by při dalším vývoji letounu narostla vnější zatížení. V závěru je provedena pevnostní kontrola všech částí tras řízení.
Comparison of selected criteria of flight characteristcs on an airplane simulator
Melich, Peter ; Zikmund, Pavel (oponent) ; Matějů, Jiří (vedoucí práce)
As of today, we might consider PC technologies as very progressive and advanced. Due to this fact, we have numerous commercial flight simulators available on the market nowadays. However, each flight simulator has it’s own specific characteristics and behaviour and that’s why I’m going to compare selected flight characteristics in the chosen flight simulator on a chosen aircraft type (Cessna 172SP in my case) and it’s comparison with measured data from real-life environment in this thesis. Data comparison will show us how accurately simulator responds to inputs from the user and if the simulation is similar in relation to real conditions.
Výpočet zatížení a konstrukční návrh řízení
Lontras, Martin ; Bartoněk, Jaroslav (oponent) ; Jebáček, Ivo (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémem řízení dvoumístného letounu kategorie CS-23 Le-vel 2. Nejprve jsou provedeny výpočty zatížení jednotlivých řídících ploch s využitím postupu uvedeného ve starším znění předpisu CS-23. Toto zatížení je přes mechanismus řízení přepočteno na řídící prvky v kabině pilotů. Výsledné síly na řídicích prvcích jsou porovnány s požadavkem předpisu a proto, že těmto požadavkům vyhovují není nutná další úprava. I přes to jsou dále navrženy možnosti úpravy řízení pro případ, že by při dalším vývoji letounu narostla vnější zatížení. V závěru je provedena pevnostní kontrola všech částí tras řízení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.