Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza struktury a obsahu týdenního tréninkového mikrocyklu u hráčů fotbalu v kategorii U13 a U15
Novotný, Adam ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Frýbort, Pavel (oponent)
Název práce: Analýza struktury a obsahu týdenního tréninkového mikrocyklu u hráčů fotbalu v kategorii U13 a U15 Autor: Adam Novotný Vedoucí práce: Mgr. Jakub Kokštejn, Ph.D. Cíl práce: Cílem bakalářské práce je komparace obsahu, struktury a časové efektivity tréninkového procesu v rámci týdenního mikrocyklu mezi fotbalovými kategoriemi mladší žáci (kategorie U13) a starší žáci (kategorie U15). Současně je cílem komparace obsahu a struktury tréninkového procesu zmíněných kategorií s doporučením Fotbalové Asociace ČR. Metody řešení: Výzkumný soubor obsahoval dvě žákovské kategorie hráčů (U13 a U15). Pro sběr dat bylo využito nezúčastněné pozorování a vytvoření videozáznamu z tréninkového třítýdenního mezocyklu. Významnost rozdílů vzhledem ke stanoveným hypotézám byla ověřena pomocí hodnocení koeficientu věcné významnosti Hedgesova g a také pomocí procent. Výsledky práce: Tato studie zjistila významný rozdíl v užívání průpravných her mezi kategoriemi U13 (25,9 % z celkové náplně tréninku) a U15 (68,4 %). Významný rozdíl byl dle očekávání analyzován i u využití posilování. Kategorie U13 posilování se závažím nevyužila vůbec a volila spíše úpolovou metodu. Naopak U15 posilovala v 24,6 % času určeného pro kompenzace. U kategorie U13 bylo užívání sociálně-interakčních forem vždy mezi kategoriemi středně...
Využití metodicko-organizačních forem a jejich obsah v kategorii mladších přípravek klubu FC Tempo Praha
Kadlec, Dominik ; Teplan, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název: Využití metodicko-organizačních forem a jejich obsah v kategorii mladších přípravek klubu FC Tempo Praha Cíle: Cílem je analyzovat obsah tréninkového procesu kategorií U7, U8, U9 v klubu FC Tempo Praha. Určit využití metodicko-organizačních forem. Porovnat získané informace s teoretickými doporučeními. Metody: V práci jsou použity metody pozorování, analýzy a komparace. Při pozorování tréninkových jednotek jsem sledoval obsah a délku jednotlivých cvičení. U každé kategorie bylo pozorováno pět týdenních mikrocyklů v soutěžním období. Z tréninkových jednotek byl pořízen hospitační záznam, který jsem následně analyzoval. Výsledky jsou vyjádřeny pomocí sumy a procentuálního vyjádření. Pomocí komparace jsou porovnány výsledky pozorování s teoretickými doporučeními. Výsledky: Využití MOF v tréninkovém procesu mladších přípravek je odlišné od doporučení v odborné literatuře. U všech kategorií byl zjištěn nižší poměr průpravných her. Nižší poměr průpravných her je nahrazován vyšším počtem utkání. Z hlediska obsahu tréninkového procesu bylo dosaženo ve všech skupinách minimálního požadovaného poměru, u skupiny cvičení pro rozvoj individuálních činností byl zjištěn vyšší poměr. Poměr cvičení na rozvoj pohybových schopností se pohyboval na minimální hranici. Trénink pohybových schopností není v souladu...
Komparace obsahu tréninkového procesu vzhledem k věku a období ročního makrocyklu ve španělské fotbalové akademii.
Vampola, Jindřich ; Kokštejn, Jakub (vedoucí práce) ; Buzek, Mario (oponent)
Název: Komparace obsahu tréninkového procesu vzhledem k věku a období ročního makrocyklu ve španělské fotbalové akademii Cíle: Hlavní cílem této práce je analýza tréninkových jednotek španělské fotbalové akademie klubu CD Lugo a následné porovnání dvou věkových kategorií a dvou měsíčních mezocyklů v rámci jednoho ročního makrocyklu. Metody: V naší práci jsme použili metodu pozorování, metodu analýzy a metodu komparace. Metodu analýzy jsme aplikovali v rozboru příprav na tréninkové jednotky, které jsme poté pozorovali, a metodu komparace v části porovnávání tréninků jednotlivých věkových kategorií a mezocyklů. Výsledky: Výzkum ukázal velké zastoupení herního tréninku v tréninkovém procesu a časté využívání metodicko-organizační formy průpravné hry u obou zkoumaných kategorií, přičemž u mladší kategorie byl tento druh a tato metodicko-organizační forma využívána méně často. Herní trénink představoval 62 % tréninkové náplně v obou obdobích u kategorie U11 a u kategorie U19 představoval 56 % v přípravném období a 69 % v období hlavním. Metodicko-organizační forma průpravné hry byla využita v 66 % resp. 71 % cvičení u kategorie U11 v období přípravném, resp. hlavním. U kategorie U19 byla průpravná hra využita v přípravném, resp. hlavním období v 64 %, resp. 81 % cvičení. U mladší z obou kategorií dále...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.