|
Návrh elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Měřínský, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Návrh elektronického obchodu“ se zabývá konceptuálním modelováním dat aplikovaných na konkrétním návrhu e-shopu společnosti. Teoretická východiska zahrnují uvedení do problematiky konceptuálního modelování a osvětlují právní aspekty důležité pro elektronické obchodování. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a poukazuje na výhody implementace návrhu, kterým je konceptuální model složený z entit, relací a jejich zakreslení do E-R diagramů.
|
|
Model optimalizovaného elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Skořepa, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modelu optimalizovaného elektronického obchodu společnosti. Teoretická část práce objasňuje charakteristiky elektronického obchodu a elektronických tržišť a řeší právní aspekty důležité pro obchodování na internetu. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a analyzuje vybrané konkurenční e-shopy. Na základě teoretických poznatků a této analýzy je vytvořen návrh optimalizovaného e-shopu.
|
|
Návrh elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Měřínský, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Návrh elektronického obchodu“ se zabývá konceptuálním modelováním dat aplikovaných na konkrétním návrhu e-shopu společnosti. Teoretická východiska zahrnují uvedení do problematiky konceptuálního modelování a osvětlují právní aspekty důležité pro elektronické obchodování. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a poukazuje na výhody implementace návrhu, kterým je konceptuální model složený z entit, relací a jejich zakreslení do E-R diagramů.
|
|
Model optimalizovaného elektronického obchodu
Valentová, Markéta ; Skořepa, Pavel (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením modelu optimalizovaného elektronického obchodu společnosti. Teoretická část práce objasňuje charakteristiky elektronického obchodu a elektronických tržišť a řeší právní aspekty důležité pro obchodování na internetu. Praktická část charakterizuje vybranou společnost a analyzuje vybrané konkurenční e-shopy. Na základě teoretických poznatků a této analýzy je vytvořen návrh optimalizovaného e-shopu.
|