Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využívání komunikačních médií spotřebiteli
HAVLÍČEK, Radek
Ve svojí práci jsem se zabýval komunikačními médii jako je TV, periodický a neperiodický tisk, rádio a internet. Mimo jiné jsem se snažil zjistit názor spotřebitelů na jednotlivá média, jejich důvěryhodnost, jak ji vnímají spotřebitelé a čas jednotlivým médiím spotřebiteli věnovaný. Pro tato zjištění jsem použil kvantitativní výzkum ve formě on-line dotazníku. Některá zjištění jen potvrdili trend současné doby. Jedná se o míru využívání internetu, který je dle dotazníkového šetření nejvyužívanějším médiem a respondenti u něj tráví nejvíce času. Tento fakt navíc potvrzuje i zjištění, že internetu přisuzují respondenti i největší váhu. Rovněž výsledky analýzy nákupního chování respondentů, kteří se zabývají studiem letáků jsou zajímavé. Vyplynulo z nich, že reklamní letáky hrají velkou roli při rozhodování respondentů o koupi. Ze stanovených hypotéz se mi nepodařilo prokázat pouze hypotézu která tvrdí, že největší důvěru v média u spotřebitelů věkové skupiny 30 -39 let má tisková forma média. Naopak z výsledků vyplynulo, že tisková forma médií (periodický a neperiodický tisk) má u respondentů nejmenší důvěru. Ostatní tvrzení se tedy ukázala jako pravdivá. Můžeme proto říci, že většina spotřebitelů se při nákupním rozhodování nechává ovlivnit letáky s akčními slevami, a to až do té míry, že si převážná většina respondentů akční produkt koupí přesto, že ho přímo nepotřebuje. Dále pak, že televizní reklama má dle názoru respondentů pozitivní vliv na vnímaní image firmy (výrobku) a věková skupina 20 {--} 29 let oproti ostatním médiím tráví nejvíce času sledováním internetu. Závěrečná část práce byla na základě zjištěných informací věnována návrhu konceptu internetového obchodu a formulaci doporučení pro úpravu marketingového mixu podnikatelského subjektu, kde probíhal kvalitativní výzkum.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.