Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh parametrů pro znalecké posouzení konkurenčního postavení stávajících dopravců v úseku Praha – Brno
Jurčík, Petr ; Liška, Viktor (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá situací ve veřejné osobní dopravě v úseku Praha – Brno. Z technicko-ekonomického hlediska je v ní analyzován současný stav, kdy veřejná osobní doprava v úseku Praha – Brno je zajišťována železniční dopravou dotovanou Ministerstvem dopravy prostřednictvím úhrady prokazatelné ztráty a soukromou veřejnou linkovou dopravou provozovanou soukromými dopravci na své podnikatelské riziko. V kontextu stávající situace navrhuje zaměření základních parametrů pro posouzení vyváženého konkurenčního prostředí dalšího rozvoje osobní dopravy (železnice, silnice) s ohledem na stávající poptávku a socioekonomická hlediska v regionu.
Návrh parametrů pro znalecké posouzení konkurenčního postavení stávajících dopravců v úseku Praha – Brno
Jurčík, Petr ; Kudláček, Jaroslav (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá situací ve veřejné osobní dopravě v úseku Praha – Brno. Z technicko-ekonomického hlediska je v ní analyzován současný stav, kdy veřejná osobní doprava v úseku Praha – Brno je zajišťována železniční dopravou dotovanou Ministerstvem dopravy prostřednictvím úhrady prokazatelné ztráty a soukromou veřejnou linkovou dopravou provozovanou soukromými dopravci na své podnikatelské riziko. V kontextu stávající situace navrhuje zaměření základních parametrů pro posouzení vyváženého konkurenčního prostředí dalšího rozvoje osobní dopravy (železnice, silnice) s ohledem na stávající poptávku a socioekonomická hlediska v regionu.
Návrh parametrů pro znalecké posouzení konkurenčního postavení stávajících dopravců v úseku Praha – Brno
Jurčík, Petr ; Liška, Viktor (oponent) ; Libertín, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá situací ve veřejné osobní dopravě v úseku Praha – Brno. Z technicko-ekonomického hlediska je v ní analyzován současný stav, kdy veřejná osobní doprava v úseku Praha – Brno je zajišťována železniční dopravou dotovanou Ministerstvem dopravy prostřednictvím úhrady prokazatelné ztráty a soukromou veřejnou linkovou dopravou provozovanou soukromými dopravci na své podnikatelské riziko. V kontextu stávající situace navrhuje zaměření základních parametrů pro posouzení vyváženého konkurenčního prostředí dalšího rozvoje osobní dopravy (železnice, silnice) s ohledem na stávající poptávku a socioekonomická hlediska v regionu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.