Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Neverbální komunikace a její význam v podniku
ČABAJOVÁ, Karolína
Tato práce je zaměřena na význam neverbální komunikace v podniku. Neverbální komunikace je využívána neustále a většinou nevědomě. Tento typ komunikace je ovlivňován několika faktory, mezi které patří: kultura, věk, pohlaví a povaha. Práce se zaměřuje na všechny obory neverbální komunikace a analyzuje, co je důležité pro přijímací pohovory, porady a setkání se zákazníky. Dále určuje typ podnikové kultury a také zjišťuje, jakým dojmem působí zaměstnanci na své zákazníky. Zahrnuty jsou i chyby, kterých se zaměstnanci během komunikace dopouštějí. Hlavním cílem práce je zhodnotit, jak vedoucí pracovník využívá své komunikační schopnosti a popsat komunikační proces mezi zaměstnanci. Výzkum je proveden pomocí dotazníku, pozorování a rozhovoru s vedoucí personálního oddělení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.