Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti a meze testování dětí při podezření na akutní intoxikaci návykovou látkou na vybraných pražských odborných učilištích
Vondrová, Anna ; Šejvl, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brejcha, Břetislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím nástroje testování dětí při (důvodném) podezření na akutní intoxikaci návykovou látkou. V teoretické části vymezuje související pojmy a popisuje legislativní rámec ukotvení nástroje testování; představuje testování jako odborný pojem, jeho cíl, význam a praktické použití v prostředí školy. Dále pojmenovává možnosti a meze spojené s nástrojem testování. V závěru první části hledá a představuje další možnosti represivně - preventivního přístupu při aplikaci tohoto nástroje, a nezapomíná na význam následné péče o testované dítě, a to včetně využití existujících adiktologických služeb. Ve výzkumné části pak analyzuje rozhovory pedagogických pracovníků a hledá odpověď na využitelnost testování v praxi, tedy jak je s tímto nástrojem zacházeno, zda a jak je používán, jeho meze a možnosti. Zároveň pracuje s faktorem snižování rizik jeho zneužití ze strany pedagogických pracovníků vůči problémovým dětem. Cílem práce je získat obecný a přehledný vhled do reality na středních odborných učilištích v kontextu využití nástroje testování studentů, řádně definovat pojmy z této oblasti, nabídnout přehled realizovaných postupů a být podkladem pro diskusi nad tímto tématem s ohledem na rekodifikaci tzv. tabákového zákona. Zásadním zjištěním je chybná interpretace přínosů testování ve školách a...
Možnosti a meze testování dětí při podezření na akutní intoxikaci návykovou látkou na vybraných pražských odborných učilištích
Vondrová, Anna ; Šejvl, Jaroslav (vedoucí práce) ; Brejcha, Břetislav (oponent)
Tato práce se zabývá využitím nástroje testování dětí při (důvodném) podezření na akutní intoxikaci návykovou látkou. V teoretické části vymezuje související pojmy a popisuje legislativní rámec ukotvení nástroje testování; představuje testování jako odborný pojem, jeho cíl, význam a praktické použití v prostředí školy. Dále pojmenovává možnosti a meze spojené s nástrojem testování. V závěru první části hledá a představuje další možnosti represivně - preventivního přístupu při aplikaci tohoto nástroje, a nezapomíná na význam následné péče o testované dítě, a to včetně využití existujících adiktologických služeb. Ve výzkumné části pak analyzuje rozhovory pedagogických pracovníků a hledá odpověď na využitelnost testování v praxi, tedy jak je s tímto nástrojem zacházeno, zda a jak je používán, jeho meze a možnosti. Zároveň pracuje s faktorem snižování rizik jeho zneužití ze strany pedagogických pracovníků vůči problémovým dětem. Cílem práce je získat obecný a přehledný vhled do reality na středních odborných učilištích v kontextu využití nástroje testování studentů, řádně definovat pojmy z této oblasti, nabídnout přehled realizovaných postupů a být podkladem pro diskusi nad tímto tématem s ohledem na rekodifikaci tzv. tabákového zákona. Zásadním zjištěním je chybná interpretace přínosů testování ve školách a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.