Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvantitativní analýza videozáznamů týmového herního výkonu v utkáních ženského národního týmu ČR na MS 2014 v Turecku
Míková, Martina ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název práce: Kvantitativní analýza videozáznamů týmového herního výkonu v utkáních ženského národního týmu ČR na MS 2014 v Turecku Cíle práce: Cílem práce je srovnání týmových herních ukazatelů družstva ČR a jejich soupeřek. Na základě tohoto srovnání proběhne konfrontace obou družstev po utkání a zjistíme rozdíly a odlišnosti v jejich herním výkonu. Metody práce: Hlavní metodou práce je kvantitativní analýza videozáznamu 4 utkání mezi týmem ČR a jeho soupeřkami. Z videozáznamu budeme metodou pozorování zaznamenávat charakteristiku o utkání a následně jí srovnávat v rámci zúčastněných týmů Výsledky práce: Výsledky mají ukázat, proč český tým vyhrál nebo naopak prohrál v jednotlivých utkáních. Klíčová slova: basketbal, týmový herní výkon, kvantitativní analýza videozáznamu, charakteristika, rozdíly, výsledek
Komparace ukazatelů týmového herního výkonu České republiky a Španělska na ME žen v roce 2017
Míková, Martina ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název práce: Komparace ukazatelů týmového herního výkonu České republiky a Španělska na mistrovství Evropy žen v roce 2017. Cíle práce: Cílem práce je srovnání týmových herních ukazatelů družstva ČR a Španělska. Na základě tohoto srovnání proběhne konfrontace obou družstev po utkání a zjistíme rozdíly a odlišnosti v jejich herním výkonu. Metody práce: Hlavní metodou práce je kvantitativní analýza videozáznamu 8 utkání mezi týmem ČR, Španělska a jejich soupeřkami. Z videozáznamu budeme metodou pozorování zaznamenávat charakteristiku o utkání a následně jí srovnávat v rámci zúčastněných týmů. Výsledky práce: Výsledky mají ukázat proč český a španělský tým vyhrál nebo naopak prohrál v jednotlivých utkáních. Klíčová slova: basketbal, týmový herní výkon, kvantitativní analýza videozáznamu, charakteristika, rozdíly, výsledek.
Kvantitativní analýza videozáznamů týmového herního výkonu v utkáních ženského národního týmu ČR na MS 2014 v Turecku
Míková, Martina ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název práce: Kvantitativní analýza videozáznamů týmového herního výkonu v utkáních ženského národního týmu ČR na MS 2014 v Turecku Cíle práce: Cílem práce je srovnání týmových herních ukazatelů družstva ČR a jejich soupeřek. Na základě tohoto srovnání proběhne konfrontace obou družstev po utkání a zjistíme rozdíly a odlišnosti v jejich herním výkonu. Metody práce: Hlavní metodou práce je kvantitativní analýza videozáznamu 4 utkání mezi týmem ČR a jeho soupeřkami. Z videozáznamu budeme metodou pozorování zaznamenávat charakteristiku o utkání a následně jí srovnávat v rámci zúčastněných týmů Výsledky práce: Výsledky mají ukázat, proč český tým vyhrál nebo naopak prohrál v jednotlivých utkáních. Klíčová slova: basketbal, týmový herní výkon, kvantitativní analýza videozáznamu, charakteristika, rozdíly, výsledek
Kategorizace služeb v modelu Cloud Computing
Slezák, Petr ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Práce se zaměřuje na technologii Cloud Computingu, který získává každým rokem čím dál více na důležitosti. Za cíl si dává popsat tento fenomén charakterizovat a vysvětlit co se pod tímto názvem skrývá a popsat jeho výhody a nevýhody. Dále pak popsat jeho kategorie a v rámci těchto kategorií přiřadit pro příklad některé konkrétní produkty, které se objevují na trhu v současné době. Následně je cílem tyto produkty popsat a vysvětlit co nabízejí. V další části je pak cílem vybrat vhodnou analýzu k porovnání těchto produktů v rámci kategorií, do kterých je model rozdělen a určit nejlepší z vybraných produktů. Jako přínos zde vidím jak popsání důležitých produktů, tak jejich porovnání a zjištění které produkty jsou vhodné, tak pak samotnou analýzu, která ukazuje jak se k porovnání může přistupovat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.