Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Červená královna
Králík, Martin ; Zálešák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Červená královna je šachová figurka z příběhu Alenky v říši divů, která neustále běží, aby se udržela na místě, protože svět kolem ní je pořád v pohybu. Proto je symbolem evoluční teorie, o nutnosti inovace a věčném útěku před konkurenty. Závod červené královny je ztvárněn do podoby miniaturní civilizace, nebo spíše jednoho rostoucího superorganismu, který stále osciluje mezi digitálním a hmotným světem. Hlavní vědomí tohoto uskupení je černý majestátně působící server, který svým výpočetním výkonem a energií zásobuje všechny k němu připojené tiskárny. Ty jsou navržené přímo pro tento účel, jako abstrakce robotického průmyslu, s důrazem na funkčně estetickou formu, v oranžovožluté barvě těžkých pracovních strojů. Nejpodstatnější a zároveň nejpočetnější částí tohoto systému jsou však entity které tiskárny zhmotňují. Jsou vytvořeny podle předobrazu živého tvora z tohoto světa, však generované počítačem na základě jedinečného kódu, jenž je výsledkem výpočtu evoluční rekombinace, kterou zpracovává server v závislosti na reakcích vnějších pozorovatelů na již vytvořené objekty. Smyslem každé entity je tedy upoutat pozornost. Čím více, tím větší má šanci na pokračování svého kódu v budoucích generacích.
Červená královna
Králík, Martin ; Zálešák, Jan (oponent) ; Gabriel, Michal (vedoucí práce)
Červená královna je šachová figurka z příběhu Alenky v říši divů, která neustále běží, aby se udržela na místě, protože svět kolem ní je pořád v pohybu. Proto je symbolem evoluční teorie, o nutnosti inovace a věčném útěku před konkurenty. Závod červené královny je ztvárněn do podoby miniaturní civilizace, nebo spíše jednoho rostoucího superorganismu, který stále osciluje mezi digitálním a hmotným světem. Hlavní vědomí tohoto uskupení je černý majestátně působící server, který svým výpočetním výkonem a energií zásobuje všechny k němu připojené tiskárny. Ty jsou navržené přímo pro tento účel, jako abstrakce robotického průmyslu, s důrazem na funkčně estetickou formu, v oranžovožluté barvě těžkých pracovních strojů. Nejpodstatnější a zároveň nejpočetnější částí tohoto systému jsou však entity které tiskárny zhmotňují. Jsou vytvořeny podle předobrazu živého tvora z tohoto světa, však generované počítačem na základě jedinečného kódu, jenž je výsledkem výpočtu evoluční rekombinace, kterou zpracovává server v závislosti na reakcích vnějších pozorovatelů na již vytvořené objekty. Smyslem každé entity je tedy upoutat pozornost. Čím více, tím větší má šanci na pokračování svého kódu v budoucích generacích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.