Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu
TOMANDLOVÁ, Dana
Moje závěrečná práce je zaměřena na provedení marketingového výzkumu spotřebitelské poptávky pro vybranou firmu. Cílem této práce je nalezení preferencí, společných postojů a nákupních zvyklostí spotřebitelů a na základě získaných údajů charakterizovat cílového spotřebitele. Nejprve jsem uvedla definici marketingu, charakterizovala ho, popsala marketingový výzkum, dotazník a jeho tvorbu a volbu cílových trhů. Díky studiu odborné literatury jsem provedla marketingový výzkum v oblasti poptávky po nábytku. Marketingový výzkum byl realizován v rámci jižních Čech formou ústního dotazování spotřebitelů. Na základě získaných údajů a jejich vyhodnocení jsem charakterizovala cílovou skupinu spotřebitelů. V závěru mé práce jsem zhodnotila pozici vybrané společnosti na trhu s nábytkářskými produkty vzhledem k spotřebitelské poptávce a posoudila perspektivu cílové skupiny spotřebitelů pro tuto společnost.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.