Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chování spotřebitele na trhu s bytovými doplňky
Volavá, Markéta
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů na trhu s bytovými doplňky, především faktorům, které je ovlivňují při nákupu, identifikaci průběhu nákupního rozhodovacího procesu a rozdílným preferencím spotřebitelů při nákupu přes internet a v kamenném obchodě. Ke zjištění spotřebitelského chování bylo využito dotazníkové šetření (n = 322), na jehož základě byla provedena segmentace trhu s bytovými doplňky. Výzkumem bylo zjištěno, že trh s bytovými doplňky nelze segmentovat dle demografických kritérií, a proto bylo nutné nalézt jiná, vhodnější segmentační kritéria. Výsledky výzkumu posloužily k vyvození závěrů a marketingových doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.